Самолет на „Юнайтед Еърлайнс“, изпълняващ полет от Лос Анджелис (Калифорния, САЩ) до Шанхай (Китай), е бил принуден да извърши извънредно кацане, след като пилотът осъзнал, че е забравил паспорта си, съобщава Франс прес.
„В събота полет 181 на ‘Юнайтед’ от Лос Анджелис кацна на международното летище в Сан Франциско, тъй като пилотът на борда е бил без паспорт“
, посочиха от авиокомпанията пред АФП.
- Реклама -
След като е прекарал близо два часа във въздуха, самолетът е направил обратен завой и е кацнал в Сан Франциско. На борда е имало 257 пътници, които са очаквали да пристигнат след над 13-часов полет до другия край на света, уточнява агенцията.
Много от пътниците изразиха възмущението си в социалните мрежи.
„Полет UA198 се отклони към SFO, защото пилотът забравил паспорта си. Сега съм блокиран от над шест часа. Напълно неприемливо. Каква компенсация ще предложите за това катастрофално управление?“
В отговор компанията заяви, че е „осигурила нов екипаж“, който да превози пътниците до крайната дестинация, и подчерта, че е предложена компенсация.
Подобни инциденти не са безпрецедентни. През 2019 г. полет от Виетнам бе отложен с 11 часа, след като пилотът изгуби паспорта си и не беше допуснат на летището.
Самолет на „Юнайтед Еърлайнс“, изпълняващ полет от Лос Анджелис (Калифорния, САЩ) до Шанхай (Китай), е бил принуден да извърши извънредно кацане, след като пилотът осъзнал, че е забравил паспорта си, съобщава Франс прес.
„В събота полет 181 на ‘Юнайтед’ от Лос Анджелис кацна на международното летище в Сан Франциско, тъй като пилотът на борда е бил без паспорт“
, посочиха от авиокомпанията пред АФП.
- Реклама -
След като е прекарал близо два часа във въздуха, самолетът е направил обратен завой и е кацнал в Сан Франциско. На борда е имало 257 пътници, които са очаквали да пристигнат след над 13-часов полет до другия край на света, уточнява агенцията.
Много от пътниците изразиха възмущението си в социалните мрежи.
„Полет UA198 се отклони към SFO, защото пилотът забравил паспорта си. Сега съм блокиран от над шест часа. Напълно неприемливо. Каква компенсация ще предложите за това катастрофално управление?“
В отговор компанията заяви, че е „осигурила нов екипаж“, който да превози пътниците до крайната дестинация, и подчерта, че е предложена компенсация.
Подобни инциденти не са безпрецедентни. През 2019 г. полет от Виетнам бе отложен с 11 часа, след като пилотът изгуби паспорта си и не беше допуснат на летището.