Search Suggestions
      събота, 08.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „Докога ще ни убиват на пътя“: Бащата на Сияна се обърна към Лазар Лазаров

          Задал съм въпрос към Лазар Лазаров, който е бивш председател на управителния съвет на АПИ дали изпитва вина за смъртта на Сияна, тъй като фирмата, в която той участва, е положила некачествен асфалт, където е станал инцидентът. Това заяви бащата на загиналата Сияна Николай Попов, в предаването „ЕвроДикоФ“.

          По думите на Попов, коефициентът на сцепление на асфалтираната отсечка, тоест на кръпките, които са правени преди катастрофата със Сияна, е 30, а трябва да бъде 65. „Тоест два пъти под нормата за сцепление имаме там. Освен това, старата настилка, която е на 20 години, е с коефициент на сцепление 55 – тоест доста по-близо до нормата, отколкото новият асфалт.“

          И нека този г-н Лазаров да отиде на новите отсечки на магистрала “Тракия”, ремонтирани след смъртта на Сияна, и как се прави ремонт. Защото аз вчера минах и бях впечатлен от това, което видях – освен да критикувам, мога да бъда и позитивен. Там ремонтът наистина е изпълнен както трябва. Това обаче не го виждаме на други места, коментира Николай Попов.

          Задал съм въпрос към Лазар Лазаров, който е бивш председател на управителния съвет на АПИ дали изпитва вина за смъртта на Сияна, тъй като фирмата, в която той участва, е положила некачествен асфалт, където е станал инцидентът. Това заяви бащата на загиналата Сияна Николай Попов, в предаването „ЕвроДикоФ“.

          По думите на Попов, коефициентът на сцепление на асфалтираната отсечка, тоест на кръпките, които са правени преди катастрофата със Сияна, е 30, а трябва да бъде 65. „Тоест два пъти под нормата за сцепление имаме там. Освен това, старата настилка, която е на 20 години, е с коефициент на сцепление 55 – тоест доста по-близо до нормата, отколкото новият асфалт.“

          И нека този г-н Лазаров да отиде на новите отсечки на магистрала “Тракия”, ремонтирани след смъртта на Сияна, и как се прави ремонт. Защото аз вчера минах и бях впечатлен от това, което видях – освен да критикувам, мога да бъда и позитивен. Там ремонтът наистина е изпълнен както трябва. Това обаче не го виждаме на други места, коментира Николай Попов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Желязков: Задача на всяко държавно управление е да изгражда авторитета на българския воин

          „Инвестирането в сигурност, в отбрана и в модерни технологии би било самоцелно, ако няма вдъхновение и посвещение на военната професия. Затова задачата на всяко...

          Слави Трифонов: Депутатите направиха нужното, за да не остане България без гориво

          „Днес парламентът прие промени в Закона за административното регулиране на икономическите дейности, свързани с нефт и продукти от нефтен произход. Казано на човешки език -...

          Станислав Бачев: Управляващите ни са неадекватни и некадърни

          "Управляващите ни са неадекватни и некадърни. Очевидно не осъзнават какво се случва или дори да го осъзнават, то нямат капацитета да го променят." Това заяви...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions