Search Suggestions
      петък, 20.06.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „Докога ще ни убиват на пътя“: Бащата на Сияна се обърна към Лазар Лазаров

          Задал съм въпрос към Лазар Лазаров, който е бивш председател на управителния съвет на АПИ дали изпитва вина за смъртта на Сияна, тъй като фирмата, в която той участва, е положила некачествен асфалт, където е станал инцидентът. Това заяви бащата на загиналата Сияна Николай Попов, в предаването „ЕвроДикоФ“.

          По думите на Попов, коефициентът на сцепление на асфалтираната отсечка, тоест на кръпките, които са правени преди катастрофата със Сияна, е 30, а трябва да бъде 65. „Тоест два пъти под нормата за сцепление имаме там. Освен това, старата настилка, която е на 20 години, е с коефициент на сцепление 55 – тоест доста по-близо до нормата, отколкото новият асфалт.“

          И нека този г-н Лазаров да отиде на новите отсечки на магистрала “Тракия”, ремонтирани след смъртта на Сияна, и как се прави ремонт. Защото аз вчера минах и бях впечатлен от това, което видях – освен да критикувам, мога да бъда и позитивен. Там ремонтът наистина е изпълнен както трябва. Това обаче не го виждаме на други места, коментира Николай Попов.

          Задал съм въпрос към Лазар Лазаров, който е бивш председател на управителния съвет на АПИ дали изпитва вина за смъртта на Сияна, тъй като фирмата, в която той участва, е положила некачествен асфалт, където е станал инцидентът. Това заяви бащата на загиналата Сияна Николай Попов, в предаването „ЕвроДикоФ“.

          По думите на Попов, коефициентът на сцепление на асфалтираната отсечка, тоест на кръпките, които са правени преди катастрофата със Сияна, е 30, а трябва да бъде 65. „Тоест два пъти под нормата за сцепление имаме там. Освен това, старата настилка, която е на 20 години, е с коефициент на сцепление 55 – тоест доста по-близо до нормата, отколкото новият асфалт.“

          И нека този г-н Лазаров да отиде на новите отсечки на магистрала “Тракия”, ремонтирани след смъртта на Сияна, и как се прави ремонт. Защото аз вчера минах и бях впечатлен от това, което видях – освен да критикувам, мога да бъда и позитивен. Там ремонтът наистина е изпълнен както трябва. Това обаче не го виждаме на други места, коментира Николай Попов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Йотова: Вместо много шум и пиар, управляващите да проведат честен разговор с българите за ползите и рисковете от еврото

          Вместо много шум и пиар, управляващите да проведат честен разговор с българите за ползите и рисковете от еврото, да дадат искрени отговори на техните...

          Панев: При една от застрахователните компании с най-голям дял на пазара, „Гражданската отговорност“ заема 90%

          "Гражданската отговорност е голям дял от застраховането в България и Румъния. Хората, когато сключват такава застраховка се ръководят единствено от цената. Когато на пазара...

          “Бойко се сърди като влизаш тука”: Защо не канят БОЕЦ в парламента след всички разкрития

          “Бойко се сърди като влизаш тука”. Тази причина е чул Георги Георгиев от БОЕЦ за това, че не викат организацията в Народното събрание, дори...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions