Задал съм въпрос към Лазар Лазаров, който е бивш председател на управителния съвет на АПИ дали изпитва вина за смъртта на Сияна, тъй като фирмата, в която той участва, е положила некачествен асфалт, където е станал инцидентът. Това заяви бащата на загиналата Сияна Николай Попов, в предаването „ЕвроДикоФ“.
Фирмата се казва Виастрой, в предишното ми участие я споменах. Лазар Лазаров е в борда на директорите в това дружество. Когато е бил в управителния съвет на АПИ твърди, че вината за лошата настилка на пътя за Своге е на фирмата – изпълнител. Сега обаче го виждам в друга роля – част от управлението на това дружество и той носи също отговорност за това, което те са извършили на място.
- Реклама -
По думите на Попов, коефициентът на сцепление на асфалтираната отсечка, тоест на кръпките, които са правени преди катастрофата със Сияна, е 30, а трябва да бъде 65. „Тоест два пъти под нормата за сцепление имаме там. Освен това, старата настилка, която е на 20 години, е с коефициент на сцепление 55 – тоест доста по-близо до нормата, отколкото новият асфалт.“
Бих искал да попитам как е възможно в 21 век да се ремонтират пътища по този начин, докога ще ни убиват на пътя, докога ще рискуват и моя, и вашия живот, и на децата ни, за да откраднат някакви мижави пари, да спестят минимални средства, полагайки некачествени асфалтови настилки. Тези кръпки не са само там, те са по продължение на целия път, и ми е много интересно ако се направи едно изследване и проверка на останалите участъци от пътя, който е от София до Плевен и стига чак до Букурещ, какво ще видим и какви ще бъдат резултатите. Според мен сме в постоянен риск, движейки се по тези пътища.
И нека този г-н Лазаров да отиде на новите отсечки на магистрала “Тракия”, ремонтирани след смъртта на Сияна, и как се прави ремонт. Защото аз вчера минах и бях впечатлен от това, което видях – освен да критикувам, мога да бъда и позитивен. Там ремонтът наистина е изпълнен както трябва. Това обаче не го виждаме на други места, коментира Николай Попов.
Задал съм въпрос към Лазар Лазаров, който е бивш председател на управителния съвет на АПИ дали изпитва вина за смъртта на Сияна, тъй като фирмата, в която той участва, е положила некачествен асфалт, където е станал инцидентът. Това заяви бащата на загиналата Сияна Николай Попов, в предаването „ЕвроДикоФ“.
Фирмата се казва Виастрой, в предишното ми участие я споменах. Лазар Лазаров е в борда на директорите в това дружество. Когато е бил в управителния съвет на АПИ твърди, че вината за лошата настилка на пътя за Своге е на фирмата – изпълнител. Сега обаче го виждам в друга роля – част от управлението на това дружество и той носи също отговорност за това, което те са извършили на място.
- Реклама -
По думите на Попов, коефициентът на сцепление на асфалтираната отсечка, тоест на кръпките, които са правени преди катастрофата със Сияна, е 30, а трябва да бъде 65. „Тоест два пъти под нормата за сцепление имаме там. Освен това, старата настилка, която е на 20 години, е с коефициент на сцепление 55 – тоест доста по-близо до нормата, отколкото новият асфалт.“
Бих искал да попитам как е възможно в 21 век да се ремонтират пътища по този начин, докога ще ни убиват на пътя, докога ще рискуват и моя, и вашия живот, и на децата ни, за да откраднат някакви мижави пари, да спестят минимални средства, полагайки некачествени асфалтови настилки. Тези кръпки не са само там, те са по продължение на целия път, и ми е много интересно ако се направи едно изследване и проверка на останалите участъци от пътя, който е от София до Плевен и стига чак до Букурещ, какво ще видим и какви ще бъдат резултатите. Според мен сме в постоянен риск, движейки се по тези пътища.
И нека този г-н Лазаров да отиде на новите отсечки на магистрала “Тракия”, ремонтирани след смъртта на Сияна, и как се прави ремонт. Защото аз вчера минах и бях впечатлен от това, което видях – освен да критикувам, мога да бъда и позитивен. Там ремонтът наистина е изпълнен както трябва. Това обаче не го виждаме на други места, коментира Николай Попов.
Вместо много шум и пиар, управляващите да проведат честен разговор с българите за ползите и рисковете от еврото, да дадат искрени отговори на техните...
"Гражданската отговорност е голям дял от застраховането в България и Румъния. Хората, когато сключват такава застраховка се ръководят единствено от цената. Когато на пазара...