Search Suggestions
      вторник, 11.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Първи подробности за жестоката катастрофа в София, ключов булевард е затворен (СНИМКИ/ВИДЕО)

          Днес на бул. „Драган Цанков“ в София е станала тежка катастрофа между лек автомобил и мотоциклет, при която са загинали двама души, съобщиха от Центъра за спешна медицинска помощ.

          - Реклама -

          Сигналът за инцидента е подаден в 12:33 ч. на обяд. Само три минути по-късно на мястото пристига първият екип на Спешна помощ, а скоро след това идват и още две линейки.

          По неофициална информация шофьорът на леката кола е правил обратен завой и се е стигнало до сблъсъка.

          При катастрофата е загинал шофьорът на лекия автомобил, както и водачът на мотоциклета. На мотора са се возили двама души – освен загиналия водач, е имало и 18-годишно момиче, което е пътувало отзад.

          Момичето е единственият оцелял в тежкия инцидент, но е с тежка травма в коремната област. В момента тя е транспортирана от един от спешните екипи към болница „Царица Йоанна – ИСУЛ“ за лечение.

          Булевардът е затворен от Руското посолство до кръговото движение с бул. „Пейо Яворов“, видя репортер на „Евроком“.

          Днес на бул. „Драган Цанков“ в София е станала тежка катастрофа между лек автомобил и мотоциклет, при която са загинали двама души, съобщиха от Центъра за спешна медицинска помощ.

          - Реклама -

          Сигналът за инцидента е подаден в 12:33 ч. на обяд. Само три минути по-късно на мястото пристига първият екип на Спешна помощ, а скоро след това идват и още две линейки.

          По неофициална информация шофьорът на леката кола е правил обратен завой и се е стигнало до сблъсъка.

          При катастрофата е загинал шофьорът на лекия автомобил, както и водачът на мотоциклета. На мотора са се возили двама души – освен загиналия водач, е имало и 18-годишно момиче, което е пътувало отзад.

          Момичето е единственият оцелял в тежкия инцидент, но е с тежка травма в коремната област. В момента тя е транспортирана от един от спешните екипи към болница „Царица Йоанна – ИСУЛ“ за лечение.

          Булевардът е затворен от Руското посолство до кръговото движение с бул. „Пейо Яворов“, видя репортер на „Евроком“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Георги Георгиев: Досъдебно производство е образувано по случая с прегазеното куче в „Разсадника“

          По случая с прегазено с автомобил куче в София Софийска районна прокуратура е образувала досъдебно производство, съобщи във Facebook министърът на правосъдието Георги Георгиев.  "Припомням,...

          Магистър-фармацевтите са готови за протест

          Магистър-фармацевтите са в готовност за протест, ако се въведе задължението аптеките да ползват само регистрирани в НАП софтуери за управление на продажбите, предаде Нова...

          Цветан Цветанов: Президентът трябва да свика КСНС по казуса „Лукойл“

          "Президентът трябва да свика КСНС по казуса "Лукойл, за да чуе различните мнения на партиите." Това каза председателят на ПП "Републиканци за България" Цветан...

          150 КОМЕНТАРА

            • Мартин Живков Браво, е точно от такива олигофрени като теб се нуждае държавата! Тези деца имат роднини, близки, които страдат! Ти си седнал да пишеш малоумщини в интернет. Моля те не се размножавай!

          1. За да се случи това преобръщане ,първо мотора е карал доста бързо, и второ автомабила е предприел обратен завой в последния момент, явно въоще не е забелязал мотора или просно не е погреднал, огредал се е само за коли ,ако въоще е погледнал.Понякога човек с ясното съзнание че прави нарушение, гледа да го изпълни максимално бързо за да не го видят и евентуално глобят

          2. Не може да летиш из града като ракета и да очакваш всички да те пазят, защото си моторист! Много, много рядко виждам вече моторист да кара нормално. И аз карам мотор, но си зная, че винаги съм без предимство, дори и на зелен светофар!

          3. Dimitar Naidenov С колко е карал моториста? Не е дадена никъде скорост на мотора в статията. В статията пише, че автомобила е направил обратен завой на непозволено място.
            Вие измерихте ли скоростта на мотора?

            • Dimitar Naidenov Първо научете значението на думите преди да ги използвате.
              Обвинявате моториста а всъщност виновният е автомобила. Прави обратен завой на място на което няма право. С колкото и да кара мотора резултата нямаше да е по- различен.
              Елементарна физика, това относно обръщането на автомобила. Прочетете малко колко е лесно да се обърне. В зависимост от точката на удара може да стане много лесно и без много сила.
              Точно там ограничението е 70 км.
              Отговорен за живота на 18 г момиче дръжте шофьора на автомобила, че е решил да направи обратен като наруши всички закони.
              Още не е доказана скоростта на мотора а само нарушението на автомобила. Така, че не бързайте да обвинявате.
              В много случаи не високата скорост е проблем а нарушенията на правилата от „идеалните“ автомобилисти. Прочетете статистика колко инцидента са причинили подобни действия на малоумни шофьори- отнемане на предимство, не спиране на стоп, не разрешен обратен и тнт

            • Катя Добринова усещам гневност в коментара Ви и затова ще си направя труда да Ви върна отново топката 1. Никак не е лесно да се обърне автомобил по този начин( самата Вие явно сте добре запозната със статистиката, колко други случая ще ми посочите на обърнат автомобил?). Въпросния автомобил Форд Мондео е висок не повече от 160 см ! Това не е бус с висок център на тежестта(когато е празен). 2 ограничението там е 70 само във вашите представи! Самия сблъсък е непосредствено да знака предупреждаващ за близката пешеходна пътека! Аз лично карам и зная по-добре от Вас кой е отговорен за пътника на мотора! Не един приятел имам със заведени дела от пострадали пътници “бивши” съмишленици, после нещата се обръщат! Ако Вие седяхте зад човека с мотора , щяха да Ви пребогат други мисли през главата. И накрая , набитите си го в главата “очаквай неочакваното” когато караш в града , че и извън него. И сега ме извинете отивам да карам в ГОРАТА с малкия си син, защото съм му обяснил, че мотор ще кара само там , където не разчита на толерантност , а само на себе си! Хубав ден от мен

            • Dimitar Naidenov Много добре знам как се шофира.
              Напротив, не се обръща трудно, зависи къде точно е ударен. Има точки в които и лек удар може да преобърне автомобила без значение колко е тежък.
              Не оправдавам никой, но няколко пъти съм виждала как автомобил прави обратен или тръгва без сигнал и отнася моторист. В последния случай моториста беше само уплашен и леко натъртен. Няма никаква толерантност, дори напротив има такива, които нарочно засичат мотори и дори се гордеят с това.

            • Катя Добринова няма да споря повече с Вас , явно имате повече знания от мен във физиката и по-конкретно в дела на кинетиката . А разликата между натъртен , уплашен и покойник е именно скоростта независимо, че не е по негова вина ! Хубав ден

            • Dimitar Naidenov Хубав и на вас.
              Няма за какво да спорим. Това е факт, колата е обърната по таван.

            • Dimitar Naidenov не си хаби времето. Няма как да го научиш хората. Верно и двамата са виновни. Ако караш с 50 км в час доста неща могат да се избегнат, дали си с мотор или кола. Редовно ми се случва да бия спирачки, заради превозни средства. Факт – мотора е карал бързо, иначе няма как да се случи това с колата под тази траектория.

            • Емил Буцев уви идиотите няма да свършат с камери и полицаи на всеки ъгъл , затова трябва да се пазим, ако беше карал по-бавно щеше да се размине работата с една паувня или най-много да го ошамари глупака с форда дето завива където му падне. Жалко за затритите семейства …

          4. В бУлгария не може да се кара мотор в града с ограничената скорост ЗАЩОТО всички почват да те изпреварват от лЕво и отдЕсно – всички! Автомобили, камиони, бетоновози, автовози… Даже автобусите на градския транспорт!!!
            Пробвал съм, няма да повторА 😉
            Така че да не се изказват диванни специалисти(не мотористи) а да се замислят: ТЕ самите спазват ли правилата и ограниченията?
            Ни ми отговаряйте, въпроса разбира се е реторичен.
            Лек ден 😉

            • Blago Tango Аз не ти отговарям,а просто казвам,че преобладаващата част от водачите на коли,са с нарушен вестибулярен апарат и не само да карат,ами не могат да се возят на мотор!!!

              • Има такава сериозна тенденция! По-притеснителното обаче са психичните проблеми и отклонения… които водят до други проблеми. 21-ви век, модерна работа… Техниката се развива, хората деградират 😉

          5. Определено вината е на шофьора правещ обратен завой. Но, ако моториста беше карал с разрешената максимална скорост от 50 км/ч, сега и двамата щяха да са живи.

          6. Допустима ограничителна скорост на различните участъци по пътищата са от 20 40 70 90 140км/ч максимална скорост в България. Защо се произвеждат и продават моторни превозни средства с възможност над тези допустими скорости та дори и 200 300км/ч. Това не е ли противоречие и не трябва ли да е не законно. Ако автомобила е ограничен колкото и малоумен и деградирал да е един шофьор той ще е в пъти по безопасен, а последиците от евентуални инциденти ще са в пъти по не значителни, леки и доста по-рядко с фатален край.

              • Alexander Harizanov Поискай помощ от някого възрастен да ти обясни какво съм написал, че нищо не си разбрал…

              • Михаил Георгиев ходи се образовай и почни да си движиш сивото вещество и тогава пробвай пак

              • Marin Marinov и на техническият преглед прочитат данните натрупани за една година. Плащаш си греховете и ти правят ГТП. Ако не платиш ти спират колата от движение, свалят ти номерата и ти прибират малкия талон. В такъв случай във всеки пунк за ГТП трябва да има и служител на КАТ Пътна полиция. Така няма да се налага да се крият по храстите.

              • Marin Marinov И все пак всичко подлежи на манипулация. Първоначалната причина е възможността на автомобила. Кастрация.

            • Михаил Георгиев Защото все още на хората им е даден свободен избор и защото всеки трябва сам да осъзнава защо са тези ограничения и да притежава достатъчно интелект да може да прецени, че правилата ги има поради някаква причина. Въпросът е, че когато човек е ограничен в главата каквито и ограничения да му поставиш външно няма шанс резултатите да са различни. Как този е направил обратен завой и с колко км/ч е карал моториста и двамата са били в нарушение почти 100%. Ако единият от двамата беше по-съобразителен и двамата щяха да са живи.

              • Jeko Rumqnov Stoqnov Това не бива да подлежи на право на избор и свободна воля защото резултатите в световен мащаб са трагични. Същото като да дадеш на човек оръжие и да се надяваш да го ползва разумно. Същото е и с тротинетките. Защо аджеба карали толкова бързо и създавали предпоставки-защото фабрично могат и защо да не му се изкефи човек. Дай криле на човека и той ще полети.

              • Jeko Rumqnov Stoqnov Трудно е и наивно да се разчита на нечия съвест. Всеки е справедлив за себе си, така е модерно, което е жалко.

          7. Pavel Pavlov автомобилът се е движел в посока към кръговото.
            Водачът е решил да смени посоката и е направил обратен завой. Не е и видял вероятно моториста, който е летял с бясна скорост за да впечатли мацката зад него . И двамата са мислели, че никой няма да разбере….за нарушенията им
            Е разбра цяла България, а те имат възможност да го обсъдят, но на друго място.
            И двамата нямат 30години.

            • Vladimir Krustev по баира надолу са , и в момента в който прави обратен колата се е наклонила и удара с мотора я обръща …. Направо не е истина…

            • Vladimir Krustev Не, от Хотел Москва с опит да избегне засиления моторист автомобила,влиза леко в насрещното, но неуспешно.

            • Vladimir Krustev И как прецени,че скоростта му е била бясна?От обърната колаи?Ако сметнеш на ум,един мотор е 250 кг,с двама ,вече е 400 кг и дори с 60 км/час, кинетичната му енергия е над 3 тона!

              • Julyi Botev хайде със 80 100 да обърнеш кола с мотор.. Пред мен моторист загина с около 60 км след удар в кола във Враждебна… Препречи му пътя.. Само сгъната врата…
                Така де и за да обърне колата на покрив с колко е карал според теб… И защо не е заобиколил колата… Просто не е могъл да реагира, а защо мисля че е излишно…
                Иначе по тази логика автомобилите щяха да обръщат камиони..
                Днес по подбалканския без проблем лавираха между колите с 80 100,но дали ще могат при скорост около 150…
                Та не се хващай за *бясната* скорост…Скоростта е била много висока при всички случаи, иначе щеше да успее да избегне удара

              • Vladimir Krustev Или не си виждал обърнат трамвай от баничарка.?Едно време беше на мода да се мажат колите отдолу с всевъзможни химии,за да дочака ред за следващата след 15 години.Трима души вдигнаха колата на калъч,а говорим за железни коли,не като тези пластмасови сапунерки.Аз открих,когато се опитах да сложа носачи за ски,че освен калници и тавана ми е пластмасов!

              • Julyi Botev Колега съгласен съм .. Но за да не може да я зообиоли.. Знаем, че кормилото втвърдява след определена скорост…
                Трябва си скорост… Сега нека да не обясняваме, че всяка катастрофа между мотор и кола обръща колата.
                Карал си е яко…..
                С другия колега какво се опитвате да ме убедите, че си е карал с 60 км и не е могъл да реагира и обърнал карата и двамата на място…

              • Vladimir Krustev ако беше над 100 карал момичето нямаше да е живо. Сигурно е имала само каска и то от евтините.

              • Julyi Botev самия факт , че мерите КЕ в кг говори сам по себе си , то е малко като да мериш звука в литри… а по коя формула стигнахте до този отговор идея си нямам!

              • Dimitar Naidenov прелита? Това да не е ти е лястовица… Единственото спасение на мотоциклетиста е да се сурка с екип – за скорости над 100 и да оцелее. Нали ще кацне някога тая прелитащата. Тоя е карал бързо 120 примерно, обаче е бил спирачки , ударът е реално с не повече от 50, обаче е нямал късмет шофьора, щото удря точно в най слабото място на купето. Колата не й пречи да се преобърне при нисък удар при усукване-обратен.

              • Diyan Peev ти с коя спирачка спираш ако караш мотор ? Инерцията изправя задната част на мотора при натискане на предна спирачка и при сблъсъка. Пасажера се явява на съвсем друга височина и да прелита препятствието! И да това го спасява защото при удара рязкото отнемане на скоростта те смазва , с други думи вътрешностите ти не могат да спрат толкова рязко. Момичето е живо защото не е спряло при удара

              • Dimitar Naidenov Недей пиши глупости брачед. Карам мотор – съвременен – всъщност е на 2 месеца – всички електроники към 2025. Спира малко по-зле от чисто нова кола, и вдига задника – наистина, ама няколко сантиметра от пълен стоп от 100км/ч. Рита, рита АБС и заковава накрая. Много пъти вече го тествах нарочно. Тези повдиганки ги има на динозавърските мотори без нищо. Тука не знаем кой какво карал и имал.

              • Diyan Peev добре колега обаче масовката не може да си позволи твоя мотор, а нещо до 10К (ежедневно се занимавам с моторите на хората и съм видял не един и два ,и дори 10 е щедро предположение) за гуми даже няма да коментирам… та брачед я кажи един мотор 2010то лето как точно рита abs-a 🙂

              • Dimitar Naidenov Може да си прав, може да не си. Аз затова исках да видя запис от камера на тоя булевард. Тая 18 годишната е била 100 процента с онези клинове, където им се виждат прашките отзад, и с каска да отбие номера. Без облекло, без протектори, без жилетки – възглавница, нищо. Казвам ти, тая да оцелее ударът е бил с не повече от 50км/ч. Туй Мондео за годините си не беше лоша кола от към клетка. Навремето от NCAP му дадоха 5 звезди в краш тестовете. Ама тогава ги блъскаха фронтално без „пол“-а – стълба в страни. След 2015 почнаха и там да ги правят корави. Точно където се е закотвил мотора. Пък в момента гледам и ейрбеци от колана и от подлакътниците излизат. Няма какво да стане – ама друга тема.

              • Diyan Peev човек явно са ти ясни нещата , тя просто е минала над колата и е кацнала на 50 метра от сблъсъка . Иначе е точно така каска от олх с цвета на клина… иначе добре, че стана модерно да си с добър екип та да се откажат от джапанките повечето

              • Dimitar Naidenov 50 метра … Хаха ти това летене за нищо го нямаш. Айде , ако падне из царевицата добре, ама на булевард. Явно си бил фен като малък на Питър Пан. 🤣
                Иначе има и с 200 живи и здрави. Изтупват се само и газ. Кой , колкото му иска късмета. Лека вечер от мен.

            • Vladimir Krustev Вие да не сте от разследващите полицаи? Моториста е летял с 350км.. даже 400 🤦‍♀️ 70, 80 км са достатъчни да не може да спре и въобще да реагира с мотор. Явно не сте се качвали и не сте карали мотори 🤷‍♀️ образовайте се и потърсете клипове с краш тестове, ще видите при каква скорост мотора остава здрав! В случая мотора е абсолютно здрав.

              • Ivona Ruseva Не знам при какво скорост мотора остава здрав.,но знам какви са щетите при удар с лек автомобшл и то обикновено за моториста… Та в случая моторът здрав, а мотористът и водачът на колата в гробищата… Като колата е на покрив…
                Това обикновено се получава при много ниска скорост около 60 не повече….. А спиране и избягване на удар са две различни неща… Стига разбира се като караш бавно да го направиш… Или пък да долетиш толкова бързо, че другият да не разбере откъде си се взел…Две нарушения с фатален край…
                А от мотора здрава е общо взето ромката……

          8. Да се сложат камери.
            Редовно моторите се карат с газ до дупка по бул. Драган Цанков особено по нанагорнището към ТВ кулата.

            • Ilko Moutaftchiev е туй не се ли знае-знае е се,много неща се знаят но се правят които са удобни.

            • Plamen Kalenderovа забранения обратен завой ще го коментираме ли, или само си правим вятър.. 200м по нататък има шибано кръгово, където да обърне, колко малоумен трябва си да направиш забранен обратен завой на това място.. и двамата са платили високата цена за действията си, дано поне момичето се оправи.

              • Alex Valev Да, така е, дори и полицаи и таксиметрови съм виждал на подобни места правят „икономии“ от 50-100м.

          9. С каква скорост е бил мотора, та да обърне колата? Мир на праха им!
            Ако единия бе бавен , а др разумен в този момент…….

              • Антонио Иванов има щом е обърнал тон и половина. Дори шофьора на колата не го е видял мотора е хвърчал също не е видял колата. Без значение е вскчко щом има загинали …

              • Антонио Иванов , е, как да няма значение?! 🥴🥴Ако си беше карал в ограничението, нямаше да почерни семейството си. И двамата са виновни!

              • Bushido Black както има забрана за обратен завой там така има и ограничение на скоростта и двете не бива да се нарушават иначе крайния резултат е на лице… дано момичето поне да се възстанови напълно единствено тя е невинна в този инцидент!

              • Момчил Недялков Натоварването на кола, която прави обратен завой, пада върху външните за завоя гуми. Съответно удар откъм вътрешната за завоя страна много лесно може да я обърне. При кофти стечение на обстоятелствата 20-30 км/час са достатъчни. Предвид, че има двама загинали, скоростта най-вероятно е била много по-висока, но не е нужно да е била екстремно висока.

              • Kiril Yordanov като гледах снимките, ударът е бил челно във шофьорската врата. Вратата сама по себе си не предлага сериозна защита, а това, че е ударена от мотор, не помага колоните на купето да оберат енергията на удара. В такава ситуация дори удар с 40-60 км/час предизвикват сериозни деформации на вратата с проникване в купето.

            • Много хора се взимат за Шумахер, ама и той пострада
              БЪДЕТЕ РАЗУМНИ И КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНИ И ПО ПРАВИЛАТА
              Няма пътища, и асфалта е компрометиран
              Човека с колата може да е бързал, да му се е обадил някой за спешен случай??????
              Моториста е летял с мацка, светлини???
              Поглеждаш назад и си викаш, няма никой
              ………
              Горките, Царство им небесно

          10. Много тъпо решение да правиш обратен там, при положение, че има кръгово на няколко метра, където можеш да си обърнеш колата … мир на душите и на двамата.

            • Pavel Pavlov за съжаление много често има псевдо тарикатчета, дето все гледат да спестят някой сантиметър или секунда. Просто е нон стоп – засича те, прави една камара малоумни маневри и накрая спирате един до друг на следващия светофар?! Кому е нужно? Какво печелиш? Къде стигаш?…
              Жалко за поредните безсмислено погубени животи! 😔

              • Кремена П. Е ние имахме скандал наскоро с един такъв, който се движеше срещу нас, в посока кръговото, а ние излизахме от него в посока ЖКюри. И онзи в последния момент обърна, като щяхме да се ударим заради него. Че чак спря и почна да се кара, но много бързо приключи . Още тогава казах” тук ще утрепят някой.” И … лош пророк.

            • Pavel Pavlov ,докато такива малоумници шофират по улиците без да помислят за рисковете от нарушенията , така ще продължават да загиват и невинни жертви. Всички знаем, моторите се появяват изневиделица , карат бързо и между колите, вероятно когато е погледнал огледалото не е видял мотора и в следващия момент удар.

              • Yordan Hristov -Donki и това дава право, да се права маневра ли? И двамата са виновни, ако моториста карал с над 60

              • Pavel Pavlov, не съм сооменавал ама въобще, че шофьора на колата е имал право! Пишеш, че инцидента е станал по вина на кола, демек тоя с мотора е невинен…

              • Yordan Hristov -Donki ами в случая е виновен, че прави маневра. Моториста може и да не карал с повече от 80 примерно. И е можело и да не се блъснат един в друг, ако няма маневрата. Просто за са не завиеш на кръговото в обратна посока, е малоумие.

          11. Hristo Kolev ебахти умрелите души коментират без да знаят за какво и къде въобще иде реч..

            • Veselin Karavelov все мотористите са ви виновни,а тия с колите могат да си правят каквото си поискат

            • Veselin Karavelov а нещо за капута на четири колела, който прави обратен завой на двойно непрекъсната линия, ще кажеш ли?

              • Мартин Сарафов Да казвам че моториста е летял със 200 затова човека не е можал да направи обратен скороста го е измамила.

              • Даниел Иванов Там обратен завой е забранен, но мотористът е виновен, че е летял. В тази ситуация не се плюе нито по единия, нито по другия – вадят се поуки

              • Borislav Temelakiev Със тази скоростна и знак стоп може да не го видиш,аз мисля че тук скороста е от голямо значение за бедата споходила и двамата.

              • Даниел Иванов Глупостта е и на двете страни. Дано четящите се замислят за действията и на автомобилиста, и на мотоциклетиста, че да се спре тая мъка. От 12 годишен карам мотор и сега, честно казано ме е страх да се кача – не знам кой ще ме срещне/смачка, при все че карам вече чопър, дето не се „лети“ с него….

              • Даниел Иванов с 200 не е бил, но поне с 80. Всъщност, ако мотора е карал с 50, може би щяха да са живи, но и при този сценарий пак обратният завой щеше да предизвика ПТП. Не разбирам как някои хора омаловажават това нарушение. За мен е една от най-опасните маневри.

              • Мартин Сарафов, за съжаление глупоста и високата скорост, съчетани от двама души, водят до смърт на пътя!!

              • Мартин Сарафов при 80, нямаше да е жива спътничката, втория обикновено излита от задната седалка… При подобни случаи обикновено пътника, е жертва, моториста има по-големи шансове (заради позицията върху мотора).

              • Мартин Сарафов
                Искате ли да ви дам моя мотор и да се блъснете с 50 в спряла кола и после ако можете пак коментирайте.

              • Georgi Iliev Не съм експерт, не карам мотор. Но ми се струва, че този мотор не е пистов и едва ли е развил кой знае колко голяма скорост. А 200 може и да не може да вдигне изобщо.

              • Maxim Tutunarov Нещо трябва да доказваме ли? Според мен моториста не се е движел много бързо. Точно това съм написал.

              • Мартин Сарафов, то и Хорнета, който принципно, не е пистов си е с характерестиките на пистови мотори. Иначе си прав, едва ли е вдигнал 200, ще се чуе в новините, какво е станало. Мерили са със сигурност, ще кажат приблизителна скорост

            • Veselin Karavelovаз на такава катастрофа съм бил свидетел 2 пъти – капутът с колата дето на двойна непрекъсната прави обратен или завива наляво отнася друг капут с кола дето изпреварва забранено или прочее.
              Щото си капут да не направиш обратен 200м по надоле на кръговото и да се тарикатиш….

              • Ivn Doux, този с колата е ясен! Малоумщина!
                Но и този с мотора е „летял ниско“, че да обърне колата! Втора малоумщина!
                Събрани на едно място, водят до двама загинали и момиче в тежко състояние!

            • Veselin Karavelov Що не отговаряш на коментарите на хората? Колелото се върти и днес плачат едни, но утре ще плачете вие! Живота връща на всеки му по различен начин. И твоя ден ще доди и друга песен тогава ще пееш, но файда няма да има!

          12. Тия мотористи хвърчат като луди ама лошото е че има и загинал шофьор на колата,а тия да си трошат главите

            • Христина Нинова, ти чете ли статията, минавала ли си от там? На това място има двойна непресечена линия, това означава, че е ЗАБРАНЕН обратния завой!!! ПТП-то е по вина на шофьора на лекия автомобил, ако при експертизата се установи превишена скорост на мотоциклетиста, то тогава той се води съпричинител, но не е основния виновник. Ползвай си главата по предназначение, не само за равновесие…

              • Христина Нинова ,малоумната в случая си ти!Господинът ясно ти обясни ситуацията,но трудно асимилираш.

              • Bozhana Georgieva От простакеси акъл не взимам.Какво като ми е обяснил не съм го питала,а той като гледам е моторист и това е неговата гледна точка,но дори и така да е в случая все пак карат като луди

              • Христина Нинова куха си, като родопска гайда, хайде върви да търсаляш аспиринчета по магистралата. Малоумник ще ми вика, те бялотбо й семейство дели една мозъчна клетка, ама иначе много отворена.

              • Христина Нинова, към значението на двойната непрекъсната няма различни гледни точки, само една е!

              • Georgi Iliev Води се по голям виновник за да се стигне до този удар във населено място този съм мотора кой знае колко пъти е над разрешената скорост според закона прочети колко му се отнема и книжката е във случаят вече не

              • Nikolai Ivanov говорим за причинител на ПТП-то. Ти беше там с радара ли, че знаеш с, колко е превишил, ако изобщо е превишил. Момичето е живо, а се е возило отзад, хайде помисли малко и пак пиши!

              • Georgi Iliev от кога ‘двойна не пресечена линия’ пази живота на участниците в движението?

              • Христина Нинова ,потвърждаваш,че си куха лейка!Тук коментираме ,а и как да го питаш като не го познаваш.Злобата помага ли ти?Спирам коментарите ,защото с тъп не се спори.Съболезнования на близките!

              • Александър Грозев принципно е създадена, че да предотвратява подобни случаи. Според теб, какво е предназначението на единична и двойна непресечена?

              • Georgi Iliev с мотор да обърниш кола нормална скорост ли е било??? И аз карам мотори не падам от небето.

              • Недялко Генов разположението на превозните средства видя ли? Тротоара видя ли, колко е висок и помисли, каква скорост трябва, че 220 кг (максимум) да обърнат 2 тона? Пораженията по автомобила видя ли, аз вчера минах от там (живея наблизо) и си личат следите от джантите по тротоара. При удара, автомобила е продължил и се е обърнал от удара в тротоара, което означава, че не е правил обратен с 10 км/ч.

              • Georgi Iliev безсмислен спор няма да водя. Факт е че мотора е карал бързо и водача му е нямал време за реакция.
                Сега можеш да обясниш ако караш с 60,70,или 80за колко време ще спреш с мотора си и при коя скорост ще спреш най бързо или с коя ще се праснеш в кола и тя ще излезе от равновесие или управление. Ще ти подскажа с 80 имаш 25м спирачен път.

              • Недялко Генов, нека ти обясня за скорост, разстояние и спиране: 1. Имаш първо т. нар. „Време за реакция“, което е от забелязване на опастност на пътното платно до натискането на спирачкато. Общо прието е да е от 0.8 зо 1.3, което пък зависи от други фактори (видимост, възраст и т.н.). 2. Спирачно закъснение – времето от натискането на спирачката до започването на спирачния път (задействането на самия спирачен механизъм). 3. Спирачен път, който започва след задействането на спирачния механизъм. При 50 км/ч изминаваш 13.889 метра в секунда, при 60 км/ч изминаваш 16.667 метра в секунда. Та, ако караш с 50 км/ч формулата ти за спирачен път е 50 км/ч = (50/10)x(50/10) = 25 метра. Добавяме към сметките още една секунда (време за редакция и 0.5 секунди спирачно закъснение). Та едва ли автомобила е направил обратен завой, когато моториста е бил на около 50 метра! От скромния ми опит на мотор, както и лекия ми опит с автотехническите експертизи, амтомобила е направил обратен завой, почти непосредствено пред моториста, ако е бил в мъртвата му точка. Иначе би означавало още по-лошо, че на тази права отсечка го е видял и си е казал „аз съм по-големия, той да де оправя“. Добавяме и липсата на мигач или изнасянето от дясна лента, през лява лента (повечето го правят все едно карат прицеп), то удара в шофьорската врата изглежда резонен. Ето ти нагледно обяснение.

              • Georgi Iliev значи е карал като луд щом не е реагирал навреме. Точка на спора. На тоя прав участък да не видиш слон.
                Край на коментара.

              • Недялко Генов, е не, аз се мъча да ти обяснявам, един куп сметки ти направих, ни се върна в начална позиция 😂😂😂
                Наистина край на коментара, сигурно мислиш и, че земята е плоска 😂😂😂

              • Georgi Iliev ако ти е бил приятел съжалявам но това е простичка логика.
                200кг. Срещу 2000кг. Приятно трепане с мотора и запони едно простичко нещо, на тая плоска земя няма нищо по естествено от глупоста….

              • Недялко Генов, не ми е бил приятел! Благодаря, да ти се връща. Това за глупостта, да днес се занимавах точно с това 😁
                п.п. Прости хора – простичко логика, останалите се занимаваме с едни по-точни науки, като физика и математика…

              • Georgi Iliev Един мислещ човек да видя в коментарите! Браво, Вашият коментар трябва да се закачи най отгоре, за да го прочетат всички, преди да пишат тъпотии!

              • Ivona Ruseva, ами опитах се да обясня механизма на автопроизшествието, дал съм и конкретни данни (по учебник), подробни разяснения и формула, как се смята при оглед на местопроизшествие, ама мислещ човек ще ме разбере. Тук имам усещането, че говоря с 4 годишно хлапе, накрая единствената обосновка, е…. „щото така“ 🤣🤣🤣 Чак най-отгоре едва ли, има доста по-умни от мен, но се опитах да обясня възможно най-разбираемо, какво е станало.

            • Христина Нинова гледам не блестиш с акъл,недей да пишеш и се върни в дупката от която си излязла.

              • Само като те гледам наистина ми се иска да се скрия да не ме плашиш примат скапан

            • Христина Нинова попринцип ли си се родила толкова тъпа или на допълнителни курсове си ходила п.тко заспала?

            • Христина Нинова Колелото се върти и днес плаче един, а утре плачете вие! Не е нужно да имате близък или познат моторист живота ще ви накаже по друг начин. Не само с вас, а със всички ни е така! Или добро за всички или нищо, но вие пожелавате лошо и много по лошо ще получите!

            • Христина Нинова все мотористите ви виновни нищо че малоумника е направил обратен на двойна непресечена

          13. Днес на бул. „Драган Цанков“ в София е станала тежка катастрофа между лек автомобил и мотоциклет, при която са загинали двама души, съобщиха от Центъра за спешна медицинска помощ.

            Сигналът за инцидента е подаден в 12:33 ч. на обяд. Само три минути по-късно на мястото пристига първият екип на Спешна помощ, а скоро след това идват и още две линейки.

            По неофициална информация шофьорът на леката кола е правил обратен завой и се е стигнало до сблъсъка.

            При катастрофата е загинал шофьорът на лекия автомобил, както и водачът на мотоциклета. На мотора са се возили двама души – освен загиналия водач, е имало и 18-годишно момиче, което е пътувало отзад.

            Момичето е единственият оцелял в тежкия инцидент, но е с тежка травма в коремната област. В момента тя е транспортирана от един от спешните екипи към болница „Царица Йоанна – ИСУЛ“ за лечение.

            Булевардът е затворен от Руското посолство до кръговото движение с бул. „Пейо Яворов“, видя репортер на „Евроком“.

          14. Просто всички обърнаха свободата у свободия, всеки се мисли за големец, за недостежим и мисли че всичко му е позволено, всеки е агресивни и бъбъйт и не може да се говори на нормален тон, с какъв акъл че правиш обратен завой на Драган Цанков и то по обяд, ако в България се спазваха законите за движението, нямаше да има толкова много жертви по пътищата, а по лошо че 90 % са млади хора, но тези нарушения се правят само у България, кой излиза на вън е мушичка и всички са за пример, е има и цървули които като ги глобят и гледат като пребузали, трябва да се спазват законите и правилата по пътищата, иначе всички млади хора са пътници за оня свят

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions