Search Suggestions
      понеделник, 01.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Единствен частен кандидат срещу БДЖ в ключовия жп търг

          Само една частна компания е подала оферти, за да конкурира БДЖ, като участва и в двата допустими лота – северен и южен. Тя ще се съревновава с БДЖ „Пътнически превози“. За най-големия западен лот обаче е постъпила единствено оферта на БДЖ.

          - Реклама -

          Припомняме, че според ангажиментите по Плана за възстановяване и устойчивост България трябваше да отвори пазара на пътнически железопътни превози за частни оператори. Това доведе до разделяне на жп мрежата на три лота на регионален принцип.

          Председателят на Националния стачен комитет на КТ „Подкрепа“, Марио Нинов, постави въпроса защо при така реализираната поръчка има само един частен кандидат:

          Според него до края на годината ще стане ясно каква е причината за този липсващ интерес:

          Целта на търга беше създаване на конкуренция, но според Нинов „конкуренция реално няма“. Той подчерта, че ще бъде интересно да се види ценовото предложение на частната фирма:

          Нинов изрази и притеснения относно размера на субсидията за следващата година, която според него е недостатъчна с десетки милиони:

          Той предупреди, че при оптимизиране на разходите обикновено се съкращават линии и маршрути, което може да доведе до спиране на още влакове:

          По темата за бюджета Нинов заяви, че очакват промени и добави, че „решение има за всичко“.

          Само една частна компания е подала оферти, за да конкурира БДЖ, като участва и в двата допустими лота – северен и южен. Тя ще се съревновава с БДЖ „Пътнически превози“. За най-големия западен лот обаче е постъпила единствено оферта на БДЖ.

          - Реклама -

          Припомняме, че според ангажиментите по Плана за възстановяване и устойчивост България трябваше да отвори пазара на пътнически железопътни превози за частни оператори. Това доведе до разделяне на жп мрежата на три лота на регионален принцип.

          Председателят на Националния стачен комитет на КТ „Подкрепа“, Марио Нинов, постави въпроса защо при така реализираната поръчка има само един частен кандидат:

          Според него до края на годината ще стане ясно каква е причината за този липсващ интерес:

          Целта на търга беше създаване на конкуренция, но според Нинов „конкуренция реално няма“. Той подчерта, че ще бъде интересно да се види ценовото предложение на частната фирма:

          Нинов изрази и притеснения относно размера на субсидията за следващата година, която според него е недостатъчна с десетки милиони:

          Той предупреди, че при оптимизиране на разходите обикновено се съкращават линии и маршрути, което може да доведе до спиране на още влакове:

          По темата за бюджета Нинов заяви, че очакват промени и добави, че „решение има за всичко“.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ще има ли парк в столичния ж.к. „Люлин“?

          Започна отчуждаването на части терени за изграждането на дългоочаквания парк в столичния ж.к. „Люлин“, съобщиха от районната администрация.

          Как ще се извозват отпадъците в София?

          От 1 декември още три района в София – „Слатина“, „Изгрев“ и „Подуяне“ – остават без договор с фирма за сметоизвозване. Така те се...

          Работната сила застарява — ИСС настоява за нови стратегии в организациите

          На фона на променящата се трудова среда Икономическият и социален съвет (ИСС) поставя акцент върху растящата необходимост от активни политики за управление на поколенията в организациите.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions