„От такава дистанция е трудно да изкажем конкретни предположения какво е причинило аварията. Доколкото разбрах инцидентът става на финалния заход на самолета, тоест е снижил преди кацането. Спекулативно мога да предлопожа, че е изникнал проблем със системата на самолета. Защото като изникне проблем с един двигател самолетът се приземява само с един действащ двигател. Това е възможно и го има даже в Украйна в момента“, заяви в ефир Димитър Ставрев от списание „Клуб „Криле“.
„Няма стари и нови самолети, тези са ремонтирани. 80 млн. без ДДС. Така че те са в идеално състояние, бях възхитен от новите възможности, които са получили след този ремонт. За двигателите на Су-25 се сменят на 500 часа нальот. След края на ремонта имаше абсурдно положение, при което имаше 8 самолета и 6 пилота, който могат да ги пилотират. Спешно се провежда курс“, допълни той.