„Предизборната кампания не се различаваше особено от предшестващите я. Тя отново уличи в крайна немощ политтехнолозите. Медиите пък в много отношения се опитаха да съдействат и да изпълнят ролята на несръчни пиари.”
Това заяви в ефира на „Нова телевизия“ председателят на СЕМ Соня Момчилова.
„Крайно време е медиите да си припомнят, че те формират общественото съзнание и нагласи. Трябва да си дадат сметка за мисията си и да не се поддават на изкушението за евтина сензационност“, добави Момчилова.
„Никога не съм изповядвала максимата „по-малкото зло“ и „компромис на всяка цена“. Политиката отдавна не е изкуство на възможното. Живеем във времена, в които човек трябва да отстоява изборите си и да ги изстрадва”, допълни още Соня Момчилова.