Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.
- Реклама -
„Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.
Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.
От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.
Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.
- Реклама -
„Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.
Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.
От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.