Институтът за пътна безопасност (ИПБ) поставя сериозни въпроси към бившите министри на регионалното развитие и благоустройството Виолета Комитова, Гроздан Караджов, Иван Шишков и Андрей Цеков, свързани с многократните твърдения за незаконно строителство по АМ „Хемус“, които впоследствие бяха опровергани.
- Реклама -
През последните четири години, различни министри заявяваха, че строежът на магистралата в участъци 4 и 5 е незаконен, че липсват одобрени проекти и разрешителни, а някои дори се позоваваха на записи с дрон, заснели нарушенията. Тези твърдения доведоха до замразяване на строителството, съдебни дела и административни санкции, които впоследствие бяха отменени от съда.
Сегашният министър на регионалното развитие Иван Иванов обаче излезе с категорична позиция, че няма установено незаконно строителство по АМ „Хемус“ и че документите, подкрепящи тези твърдения, липсват.
Защо обществото беше заблуждавано, че на АМ „Хемус“ се строи незаконно?
Къде са изчезналите записи с дрон, които трябваше да доказват нарушенията?
Не е ли това опит за саботаж на стратегически инфраструктурен проект?
Дали това не е било начин да се оправдае бездействието на отговорните институции?
„Дължите отговори пред хората и пред прокуратурата!“, заявяват от Института за пътна безопасност, като призовават за разследване на всички твърдения, които блокираха строителството на един от най-важните инфраструктурни проекти в България.
Институтът за пътна безопасност (ИПБ) поставя сериозни въпроси към бившите министри на регионалното развитие и благоустройството Виолета Комитова, Гроздан Караджов, Иван Шишков и Андрей Цеков, свързани с многократните твърдения за незаконно строителство по АМ „Хемус“, които впоследствие бяха опровергани.
- Реклама -
През последните четири години, различни министри заявяваха, че строежът на магистралата в участъци 4 и 5 е незаконен, че липсват одобрени проекти и разрешителни, а някои дори се позоваваха на записи с дрон, заснели нарушенията. Тези твърдения доведоха до замразяване на строителството, съдебни дела и административни санкции, които впоследствие бяха отменени от съда.
Сегашният министър на регионалното развитие Иван Иванов обаче излезе с категорична позиция, че няма установено незаконно строителство по АМ „Хемус“ и че документите, подкрепящи тези твърдения, липсват.
Защо обществото беше заблуждавано, че на АМ „Хемус“ се строи незаконно?
Къде са изчезналите записи с дрон, които трябваше да доказват нарушенията?
Не е ли това опит за саботаж на стратегически инфраструктурен проект?
Дали това не е било начин да се оправдае бездействието на отговорните институции?
„Дължите отговори пред хората и пред прокуратурата!“, заявяват от Института за пътна безопасност, като призовават за разследване на всички твърдения, които блокираха строителството на един от най-важните инфраструктурни проекти в България.
В правителсвата на кои партии са били министри тези пародии на специалисти,Ако са от служебни, кои са били министър председатели?Ще бъдат ли разследвани и съдени или ще им се размине като на всички висше стоящи?
В правителсвата на кои партии са били министри тези пародии на специалисти,Ако са от служебни, кои са били министър председатели?Ще бъдат ли разследвани и съдени или ще им се размине като на всички висше стоящи?