Search Suggestions
      понеделник, 22.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Starbucks отчита по-слаби от очакваното финансови резултати, но подчертава напредък в стратегията за възстановяване

          Starbucks съобщи за по-слаби от очакваното тримесечни финансови резултати, но настоя, че те не отразяват напредъка в стратегията за възстановяване на бизнеса, която компанията следва, предаде АФП.

          - Реклама -

          Приходите за третото тримесечие са намалели с 3,8% до 9,46 милиарда долара. Печалбата е спаднала с 47% до 558,3 милиона долара, далеч под очакваните от пазарните анализатори 732 милиона долара, което се дължи на нараснали оперативни разходи.

          Финансовият директор на Starbucks, Кати Смит, отбеляза, че компанията постига реални резултати. „Постигаме осезаем напредък в стратегията си ‘Обратно към Starbucks’“, каза тя в изявление. Смит уточни, че дължим данък е намалил печалбата на акция с 11 цента, като я е свел до 49 цента.

          Сравнимите продажби в Северна Америка са намалели с 2%. В световен мащаб те са останали стабилни, като в Китай са се увеличили с 2% благодарение на по-високия брой транзакции в магазините, въпреки че средната стойност на поръчките на клиент е намаляла с 4%.

          Той допълни, че компанията планира да пусне нови продукти, насочени към потреблението през целия ден, а не само в сутрешните часове, като това ще се случи през тази и следващата година.

          Starbucks съобщи за по-слаби от очакваното тримесечни финансови резултати, но настоя, че те не отразяват напредъка в стратегията за възстановяване на бизнеса, която компанията следва, предаде АФП.

          - Реклама -

          Приходите за третото тримесечие са намалели с 3,8% до 9,46 милиарда долара. Печалбата е спаднала с 47% до 558,3 милиона долара, далеч под очакваните от пазарните анализатори 732 милиона долара, което се дължи на нараснали оперативни разходи.

          Финансовият директор на Starbucks, Кати Смит, отбеляза, че компанията постига реални резултати. „Постигаме осезаем напредък в стратегията си ‘Обратно към Starbucks’“, каза тя в изявление. Смит уточни, че дължим данък е намалил печалбата на акция с 11 цента, като я е свел до 49 цента.

          Сравнимите продажби в Северна Америка са намалели с 2%. В световен мащаб те са останали стабилни, като в Китай са се увеличили с 2% благодарение на по-високия брой транзакции в магазините, въпреки че средната стойност на поръчките на клиент е намаляла с 4%.

          Той допълни, че компанията планира да пусне нови продукти, насочени към потреблението през целия ден, а не само в сутрешните часове, като това ще се случи през тази и следващата година.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Израел призова евреите в Запада да се преселят заради ръста на антисемитизма

          Израелският външен министър Гидеон Саар призова в неделя евреите в западните страни да се преместят в Израел, за да избягат от нарастващия антисемитизъм. Изявлението...

          Уиткоф: Срещите във Флорида за Украйна бяха продуктивни и конструктивни

          През последните три дни във Флорида украинската делегация е провела серия от продуктивни и конструктивни срещи с американски и европейски партньори. Това заяви специалният...

          Нигерия освободи всички 130 отвлечени ученици от католическо училище

          Нигерийските власти осигуриха освобождаването на всички 130 отвлечени ученици, похитени от въоръжени мъже от католическо училище през ноември. Това съобщи говорител на президента в...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions