Министерството на образованието и науката (МОН) организира Национално входно ниво по математика за учениците от 6. клас, което ще се проведе онлайн на 3 октомври. Продължителността на изпита ще бъде 40 минути.
- Реклама -
Според МОН, резултатите от изследването ще се използват като инструмент за подкрепа, който да покаже къде са необходими допълнителни ресурси или насоки. По преценка на учителя и при желание от страна на ученика, те може да бъдат вписани като текуща оценка.
Проучването се провежда именно в 6. клас – период, в който учениците преминават от начален към прогимназиален етап, често се срещат с нови учители, а понякога и сменят училище и среда. Целта е да се проследи как този преход влияе на резултатите по математика, както и дали наблюдаваният спад в по-горните класове се дължи на натовареността на учебното съдържание, смяната на средата или други фактори.
Централизираното входно ниво ще подпомогне ранното откриване на затрудненията и пропуските на учениците, така че заедно с учителите си да могат да работят приоритетно върху тях. Освен това, изследването ще предостави обективна информация на национално ниво, която ще послужи за разработване на мерки за подобряване на математическата грамотност и възможни промени в учебните програми.
Всяко училище ще получи обобщени справки с резултатите, въз основа на които ще може да извърши собствен анализ и да предприеме конкретни стъпки за подобрение.
Министерството на образованието и науката (МОН) организира Национално входно ниво по математика за учениците от 6. клас, което ще се проведе онлайн на 3 октомври. Продължителността на изпита ще бъде 40 минути.
- Реклама -
Според МОН, резултатите от изследването ще се използват като инструмент за подкрепа, който да покаже къде са необходими допълнителни ресурси или насоки. По преценка на учителя и при желание от страна на ученика, те може да бъдат вписани като текуща оценка.
Проучването се провежда именно в 6. клас – период, в който учениците преминават от начален към прогимназиален етап, често се срещат с нови учители, а понякога и сменят училище и среда. Целта е да се проследи как този преход влияе на резултатите по математика, както и дали наблюдаваният спад в по-горните класове се дължи на натовареността на учебното съдържание, смяната на средата или други фактори.
Централизираното входно ниво ще подпомогне ранното откриване на затрудненията и пропуските на учениците, така че заедно с учителите си да могат да работят приоритетно върху тях. Освен това, изследването ще предостави обективна информация на национално ниво, която ще послужи за разработване на мерки за подобряване на математическата грамотност и възможни промени в учебните програми.
Всяко училище ще получи обобщени справки с резултатите, въз основа на които ще може да извърши собствен анализ и да предприеме конкретни стъпки за подобрение.
От близо 8000 деца, лишени от родителска грижа у нас, само около 850 имат разрешение за пълно осиновяване. Това съобщи заместник-министърът на труда и...
42-годишният Ненчо Великов Ненчев от Сливен остава за постоянно в ареста с решение на Окръжния съд – Смолян. Мярката „задържане под стража“ беше постановена...