В този ужасен ден на огромна трагедия считаме, че всички опити за политически инсинуации и внушения, че причината за инцидента е в пътното трасе или пътната настилка, изразени от кмета на Перник и от служебни министри, са дълбоко грешни. Апелирам към всички политици, че изборите приключиха. Внушенията няма да върнат погубените човешки животи. Сега трябва да се гарантира честно и обективно разследване. Тряба да се носи отговорност. Сега е време за смирение. Това заяви Десислава Атанасова на извънреден брифинг в централата на ГЕРБ във връзка с трагичния инцидент с изгорелия автобус с 45 жертви на АМ „Струма“. Тя изказа съболезнования към близките на загиналите и пожела бързо оздравяване на оцелелите.
- Реклама -
Участъкът, в който е катастрофирал македонският автобус е строен между 2002 и 2004 г. по времето на регионаланият министър Костадин Паскалев и регионалният министър от БСП Милен Гагаузов, коментира от своя страна Александър Иванов от ГЕРБ, като посочи, че участъкът тогава е строен по вече остарели изисквания, които са обновени преди 2 г. по немски образец.
Старата наредба е от 1987 г. Тоест участъкът е проектиран и строен по съветски тип. В съществуващата нормативна уредба не се допускат подобни наклони, които да са повече от 6 градуса и виражи, каза още Иванов.
В този ужасен ден на огромна трагедия считаме, че всички опити за политически инсинуации и внушения, че причината за инцидента е в пътното трасе или пътната настилка, изразени от кмета на Перник и от служебни министри, са дълбоко грешни. Апелирам към всички политици, че изборите приключиха. Внушенията няма да върнат погубените човешки животи. Сега трябва да се гарантира честно и обективно разследване. Тряба да се носи отговорност. Сега е време за смирение. Това заяви Десислава Атанасова на извънреден брифинг в централата на ГЕРБ във връзка с трагичния инцидент с изгорелия автобус с 45 жертви на АМ „Струма“. Тя изказа съболезнования към близките на загиналите и пожела бързо оздравяване на оцелелите.
- Реклама -
Участъкът, в който е катастрофирал македонският автобус е строен между 2002 и 2004 г. по времето на регионаланият министър Костадин Паскалев и регионалният министър от БСП Милен Гагаузов, коментира от своя страна Александър Иванов от ГЕРБ, като посочи, че участъкът тогава е строен по вече остарели изисквания, които са обновени преди 2 г. по немски образец.
Старата наредба е от 1987 г. Тоест участъкът е проектиран и строен по съветски тип. В съществуващата нормативна уредба не се допускат подобни наклони, които да са повече от 6 градуса и виражи, каза още Иванов.