Search Suggestions
      сряда, 02.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          А1 ускорява ръста на печалбата си през първата четвърт на 2019 г.

          Приходите се увеличават с 3.9% до 111,1 млн. евро
          EBITDA нараства със 17.7% до 42,8 млн. евро
          Средният приход от абонат (ARPU) също бележи ръст от 7% до 5,4 евро
          Броят на клиентите на фиксирани услуги продължава да расте до 1,029 милиона
           
          А1 отбелязва сериозен ръст на печалбата си и всички основни финансови показатели през първото тримесечие на 2019 г. спрямо същия период на 2018 г. Печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) на компанията се повишава със 17,7% до 42,8 млн. евро, а приходите се увеличават с 3,9% до 111,1 млн. евро. По този начин позитивната тенденция от последните три години не само се запазва, но и ускорява темпото си на ръст.
           
          Ръстът на приходите на компанията се дължи основно на повишеното търсене на цялостни корпоративни ICT и cloud базирани решения, успешните усилия по предлагане на допълнителни услуги на настоящи мобилни и фиксирани клиенти, както и стабилния ръст на приходите на собствените спортни телевизионни канали MAX Sport. Освен това А1 продължава да разширява портфолиото си от услуги с предлагането на електронни винетки чрез сайта и приложението на телекома, старта на приложението за гледане на реклами с кауза А1 SmartAD, което допълнително допринася за ръста на приходите от услуги на компанията.
           
          Средният приход от абонат (ARPU) нараства със 7% до 5,4 евро заради постоянните усилия на компанията да предложи качествени и релевантни оферти на своите клиенти. Средният приход от фиксирана линия (ARPL) също се повишава с 6,5% до 12,9 евро поради повишеното качество и по-доброто съдържание, което предлага телекомът. 
           
          Броят на клиентите на фиксирани услуги отбелязва ръст от 2,3% до близо 1,029 милиона, като позитивният тренд при ТВ и интернет услугите компенсира спада от намаляващата популярност на фиксираните гласови услуги. Общият брой клиенти на договор за мобилни услуги намалява с 3,1%. 
           
          Приходите се увеличават с 3.9% до 111,1 млн. евро
          EBITDA нараства със 17.7% до 42,8 млн. евро
          Средният приход от абонат (ARPU) също бележи ръст от 7% до 5,4 евро
          Броят на клиентите на фиксирани услуги продължава да расте до 1,029 милиона
           
          А1 отбелязва сериозен ръст на печалбата си и всички основни финансови показатели през първото тримесечие на 2019 г. спрямо същия период на 2018 г. Печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) на компанията се повишава със 17,7% до 42,8 млн. евро, а приходите се увеличават с 3,9% до 111,1 млн. евро. По този начин позитивната тенденция от последните три години не само се запазва, но и ускорява темпото си на ръст.
           
          Ръстът на приходите на компанията се дължи основно на повишеното търсене на цялостни корпоративни ICT и cloud базирани решения, успешните усилия по предлагане на допълнителни услуги на настоящи мобилни и фиксирани клиенти, както и стабилния ръст на приходите на собствените спортни телевизионни канали MAX Sport. Освен това А1 продължава да разширява портфолиото си от услуги с предлагането на електронни винетки чрез сайта и приложението на телекома, старта на приложението за гледане на реклами с кауза А1 SmartAD, което допълнително допринася за ръста на приходите от услуги на компанията.
           
          Средният приход от абонат (ARPU) нараства със 7% до 5,4 евро заради постоянните усилия на компанията да предложи качествени и релевантни оферти на своите клиенти. Средният приход от фиксирана линия (ARPL) също се повишава с 6,5% до 12,9 евро поради повишеното качество и по-доброто съдържание, което предлага телекомът. 
           
          Броят на клиентите на фиксирани услуги отбелязва ръст от 2,3% до близо 1,029 милиона, като позитивният тренд при ТВ и интернет услугите компенсира спада от намаляващата популярност на фиксираните гласови услуги. Общият брой клиенти на договор за мобилни услуги намалява с 3,1%. 
           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Легендарният Оркестър на Дюк Елингтън свири пред НДК в София

          На площада пред НДК, в центъра на София, се състоя концерт на легендарния Оркестър на Дюк Елингтън, организиран от Националната музикална академия „Проф. Панчо...

          Тошко Йорданов: Думите ми за младите лекари са извадени от контекста

          "Част от думите, които казах на извънредна здравна комисия, са извадени от контекста. Това, което казах, е следното: има проблем със заплащането на лекарите...

          „Няма да останем като нация“ – Мария Колева и Владимир Симеонов с остри думи в „Политика и спорт“

          В предаването „Политика и спорт“ с водещ Иван Търпоманов, Мария Колева от ПП „Правото“ и Владимир Симеонов от ПП „Свобода“ отправиха остри критики към...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions