Search Suggestions
      сряда, 16.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          МЕТАВСЕЛЕНА: Новото начало на Facebook

          Американската компания Facebook променя името си на Meta. Това съобщи в четвъртък неговият основател Марк Зукърбърг на онлайн презентация.

          - Реклама -

          „Сега се казваме Мета“, каза той, добавяйки, че въпреки ребрандирането, „мисията [на компанията] остава същата – да събира хората заедно“. Логото на новата компания ще бъде знакът за безкрайност в синьо.

          Според Зукърбърг досега всички приложения и марки и това, в допълнение към едноименната социална мрежа, фото услугата Instagram и месинджърът WhatsApp, ще останат същите, но „с течение на времето потребителите няма да се нуждаят от Facebook ( като социална мрежа – ТАСС) за използване на други продукти“.

          Основателят на Facebook обясни, че новото име на корпорацията идва от гръцката дума за „след“ и показва, че компанията винаги има място за растеж. По-рано, в рамките на презентацията, той говори за концепцията за така наречената метавселена, която ще включва елементи на виртуална и добавена реалност. Като пример той демонстрира как потребителят може да участва в концерт, който се играе както на живо, така и във виртуалното пространство. В същото време почти цялото изпълнение на Зукърбърг се състоя на фона на виртуален интериор, който се промени по време на неговия час и половина история от селска къща с изглед към планините в анимирана космическа станция.

          „Метавселена“

          Новото име, замислено от компанията, е продължение на избраната от тях концепция за „метавселената“, която ще обедини цял набор от не само програми, но и устройства с добавена реалност

          Зукърбърг вижда бъдещото развитие на „метавселената“ в създаването на виртуален свят, където потребителите ще придобият свои собствени индивидуални анимирани отражения – аватари – чрез които могат да навигират във виртуалния свят, да прекарват време в игри с разширена реалност и в същото време общувайте с други потребители, приемайте или провеждайте обаждания, купувайте или рекламирайте продуктите си, събирайте се във виртуални чат стаи.

          Част от тази програма ще бъдат очила с добавена реалност, нови гласови интерфейси, системи за управление с жестове, технологии за интелигентен контрол на джаджи около потребителя и др. Компанията също така възнамерява да похарчи около 150 милиона долара за „потапящо обучение“ за създателите на съдържание, за да могат да овладеят всички нови инструменти за взаимодействие в разширената реалност.

          Американската компания Facebook променя името си на Meta. Това съобщи в четвъртък неговият основател Марк Зукърбърг на онлайн презентация.

          - Реклама -

          „Сега се казваме Мета“, каза той, добавяйки, че въпреки ребрандирането, „мисията [на компанията] остава същата – да събира хората заедно“. Логото на новата компания ще бъде знакът за безкрайност в синьо.

          Според Зукърбърг досега всички приложения и марки и това, в допълнение към едноименната социална мрежа, фото услугата Instagram и месинджърът WhatsApp, ще останат същите, но „с течение на времето потребителите няма да се нуждаят от Facebook ( като социална мрежа – ТАСС) за използване на други продукти“.

          Основателят на Facebook обясни, че новото име на корпорацията идва от гръцката дума за „след“ и показва, че компанията винаги има място за растеж. По-рано, в рамките на презентацията, той говори за концепцията за така наречената метавселена, която ще включва елементи на виртуална и добавена реалност. Като пример той демонстрира как потребителят може да участва в концерт, който се играе както на живо, така и във виртуалното пространство. В същото време почти цялото изпълнение на Зукърбърг се състоя на фона на виртуален интериор, който се промени по време на неговия час и половина история от селска къща с изглед към планините в анимирана космическа станция.

          „Метавселена“

          Новото име, замислено от компанията, е продължение на избраната от тях концепция за „метавселената“, която ще обедини цял набор от не само програми, но и устройства с добавена реалност

          Зукърбърг вижда бъдещото развитие на „метавселената“ в създаването на виртуален свят, където потребителите ще придобият свои собствени индивидуални анимирани отражения – аватари – чрез които могат да навигират във виртуалния свят, да прекарват време в игри с разширена реалност и в същото време общувайте с други потребители, приемайте или провеждайте обаждания, купувайте или рекламирайте продуктите си, събирайте се във виртуални чат стаи.

          Част от тази програма ще бъдат очила с добавена реалност, нови гласови интерфейси, системи за управление с жестове, технологии за интелигентен контрол на джаджи около потребителя и др. Компанията също така възнамерява да похарчи около 150 милиона долара за „потапящо обучение“ за създателите на съдържание, за да могат да овладеят всички нови инструменти за взаимодействие в разширената реалност.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Нови мерки: Meta започва да премахва акаунти

          Meta въвежда нови правила за борба с разпространението на нисъкокачествено и копирано съдържание в своите платформи. Компанията ще ограничава видимостта на профили и страници,...

          Илон Мъск прогнозира кога ИИ ще стане по-умен от всички хора

          Според него това ще се случи в рамките на по-малко от две години, а до края на десетилетието ИИ ще превъзхожда човечеството като цяло.

          Учени регистрираха най-голямото сливане на черни дупки досега

          Събитието се е случило на разстояние около 10 милиарда светлинни години от Земята, съобщава британският „Гардиън“.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions