Дълбоки напуквания по пътното платно има, но проектантска или техническа грешка няма .Това смята строителят на обекта ден, след като проблемите с трасето на ключовия столичен Лъвов мост се превърнаха в медийна тема, информира БТВ.
- Реклама -
„Фугите са общо 4, служат за обиране и разпределяне на напрежението, за да не бъде конструкцията компрометирана – а от температурата и натоварването всичко леко се движи. При положителни температури асфалтът си поема напреженията, когато температурите паднат, той става по-нееластичен“, заяви инж. Петър Стойчев.
„Искам да уверя всички, че мостът няма да падне. Такива дефекти в асфалта се появяват, нищо скандално не е станало. Съоръжението след 3 г. ще стане на 10 г. – нима очаквате, че не му трябва никаква поддръжка“, изрази своята увереност Диана Русинова от Европейския център по пътна безопасност.
Дълбоки напуквания по пътното платно има, но проектантска или техническа грешка няма .Това смята строителят на обекта ден, след като проблемите с трасето на ключовия столичен Лъвов мост се превърнаха в медийна тема, информира БТВ.
- Реклама -
„Фугите са общо 4, служат за обиране и разпределяне на напрежението, за да не бъде конструкцията компрометирана – а от температурата и натоварването всичко леко се движи. При положителни температури асфалтът си поема напреженията, когато температурите паднат, той става по-нееластичен“, заяви инж. Петър Стойчев.
„Искам да уверя всички, че мостът няма да падне. Такива дефекти в асфалта се появяват, нищо скандално не е станало. Съоръжението след 3 г. ще стане на 10 г. – нима очаквате, че не му трябва никаква поддръжка“, изрази своята увереност Диана Русинова от Европейския център по пътна безопасност.