Search Suggestions
      четвъртък, 22.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Ферари представи новия претендент за титлата във Формула 1

          Отборът на Ферари представи официално новия болид за предстоящия сезон 2019 във Формула 1, с който от Скудерия се надяват да спрат петгодишната хегемония на Мерцедес. Голямата цел е връщането на световната титла отново в Маранело, като за последно това успя да направи преди повече от десет години Кими Райконен през 2007 година.
           
          От този сезон финландецът вече не е част от „Черните кончета“, а мястото му до лидера на тима и четирикратен световен шампион Себастиан Фетел зае обещаващият млад талант Шарл Леклер. Над днешното представяне присъства и Мик Шумахер, синът на легендата на Формула 1 и Ферари Михаел Шумахер. Младият германец върви уверено по стъпките на баща си и след като миналата година спечели шампионата във Формула 3, бе избран да бъде част от академията за млади пилоти на Ферари.
          Новият болид е 65-ият създаден от Ферари за участие във Формула 1 и носи името SF90, избрано в чест на 90-годишнината на Ферари. Заводското кодово име на проекта е 670, като това е шестият турбо хибриден болид на Ферари. Голямата промяна, която се набива веднага на очи, е цветът, който през този сезон ще е матово червен, а белите орнаменти са отпаднали напълно.
           
          Напълно нови са предното и задно крило, интерпретиращи новите правила и изискванията на ФИА за аеродинамиката през 2019 година. Предното крило е по-широко и с опростени аеродинамични елементи. Увеличеният размер достига до два два метра, колкото е и общата ширина на колата. Основната причина в тази промяна на правилата е да направи болидите по-малко зависими от движещ се на близка дистанция пред тях болид.Задното също е по-широко със 70 мм, но и по-високо със 100 мм.
          Кутията над двигателя е с увеличен отвор за засмукване на въздуха, а страничните кутии за охлаждане на радиаторите са много сходни с миналогодишните. Най-много работа от инженери и дизайнери е свършена в задната част при скоростната кутия. Основната задача е било събирането на всички системи и елементи в още по-тясната задница за по-добра обтекаемост и аеродинамична ефективност на болида.
          V6 двигателят с работен обем от 1.6 литра и един турбокомпресор се очаква да е с повишена мощност и при 15 000 оборота заедно с хибридните модули да надвишава 1000 кс. Мощността на MGU-K системата е 120 kW при 50 хиляди оборота в минута, или 163 конски сили, а MGU-H достига 120 хиляди оборота в минута.
          Общата маса на SF90 е 734 килограма, включително пилотът и екипировката му, които общо трябва да тежат минимум 80 килограма. За тази година горивото в резервоара е увеличено от 105 килограма на 110 килограма.

          Отборът на Ферари представи официално новия болид за предстоящия сезон 2019 във Формула 1, с който от Скудерия се надяват да спрат петгодишната хегемония на Мерцедес. Голямата цел е връщането на световната титла отново в Маранело, като за последно това успя да направи преди повече от десет години Кими Райконен през 2007 година.
           
          От този сезон финландецът вече не е част от „Черните кончета“, а мястото му до лидера на тима и четирикратен световен шампион Себастиан Фетел зае обещаващият млад талант Шарл Леклер. Над днешното представяне присъства и Мик Шумахер, синът на легендата на Формула 1 и Ферари Михаел Шумахер. Младият германец върви уверено по стъпките на баща си и след като миналата година спечели шампионата във Формула 3, бе избран да бъде част от академията за млади пилоти на Ферари.
          Новият болид е 65-ият създаден от Ферари за участие във Формула 1 и носи името SF90, избрано в чест на 90-годишнината на Ферари. Заводското кодово име на проекта е 670, като това е шестият турбо хибриден болид на Ферари. Голямата промяна, която се набива веднага на очи, е цветът, който през този сезон ще е матово червен, а белите орнаменти са отпаднали напълно.
           
          Напълно нови са предното и задно крило, интерпретиращи новите правила и изискванията на ФИА за аеродинамиката през 2019 година. Предното крило е по-широко и с опростени аеродинамични елементи. Увеличеният размер достига до два два метра, колкото е и общата ширина на колата. Основната причина в тази промяна на правилата е да направи болидите по-малко зависими от движещ се на близка дистанция пред тях болид.Задното също е по-широко със 70 мм, но и по-високо със 100 мм.
          Кутията над двигателя е с увеличен отвор за засмукване на въздуха, а страничните кутии за охлаждане на радиаторите са много сходни с миналогодишните. Най-много работа от инженери и дизайнери е свършена в задната част при скоростната кутия. Основната задача е било събирането на всички системи и елементи в още по-тясната задница за по-добра обтекаемост и аеродинамична ефективност на болида.
          V6 двигателят с работен обем от 1.6 литра и един турбокомпресор се очаква да е с повишена мощност и при 15 000 оборота заедно с хибридните модули да надвишава 1000 кс. Мощността на MGU-K системата е 120 kW при 50 хиляди оборота в минута, или 163 конски сили, а MGU-H достига 120 хиляди оборота в минута.
          Общата маса на SF90 е 734 килограма, включително пилотът и екипировката му, които общо трябва да тежат минимум 80 килограма. За тази година горивото в резервоара е увеличено от 105 килограма на 110 килограма.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Тотнъм е новият носител на трофея в Лига Европа

          Тотнъм най-сетне сложи край на 17-годишното чакане за голям трофей, побеждавайки Манчестър Юнайтед с 1:0 във финала на Лига Европа, игран на стадион „Сан...

          Шефът на Мъри Стоилов тегли чертата

          Президентът на водения от Станимир Стоилов Гьозтепе Расмус Анкерсен тегли чертата, правейки равносметка на изминаващия сезон. Датчанинът разкри и целта на "жълто-червените" през следващия...

          Ханзи Флик подписа нов договор с Барселона

          Барселона официално обяви, че Ханзи Флик е подписал нов договор, който го обвързва с клуба до 30 юни 2027 година. "Шоуто трябва да продължи",...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions