Starbucks съобщи за по-слаби от очакваното тримесечни финансови резултати, но настоя, че те не отразяват напредъка в стратегията за възстановяване на бизнеса, която компанията следва, предаде АФП.
- Реклама -
Приходите за третото тримесечие са намалели с 3,8% до 9,46 милиарда долара. Печалбата е спаднала с 47% до 558,3 милиона долара, далеч под очакваните от пазарните анализатори 732 милиона долара, което се дължи на нараснали оперативни разходи.
„Въпреки че финансовите резултати за тримесечието все още не отразяват напълно постигнатия напредък, виждам ясни признаци от нашия бизнес в САЩ, че сме на прав път“, заяви главният изпълнителен директор Брайън Никол, който ръководи компанията от десет месеца, в разговор с анализатори.
Финансовият директор на Starbucks, Кати Смит, отбеляза, че компанията постига реални резултати. „Постигаме осезаем напредък в стратегията си ‘Обратно към Starbucks’“, каза тя в изявление. Смит уточни, че дължим данък е намалил печалбата на акция с 11 цента, като я е свел до 49 цента.
Сравнимите продажби в Северна Америка са намалели с 2%. В световен мащаб те са останали стабилни, като в Китай са се увеличили с 2% благодарение на по-високия брой транзакции в магазините, въпреки че средната стойност на поръчките на клиент е намаляла с 4%.
„Очевидно сме в началната фаза на нашето възстановяване в САЩ, но работата ни набира скорост на международния пазар“, посочи още Никол.
Той допълни, че компанията планира да пусне нови продукти, насочени към потреблението през целия ден, а не само в сутрешните часове, като това ще се случи през тази и следващата година.
Starbucks съобщи за по-слаби от очакваното тримесечни финансови резултати, но настоя, че те не отразяват напредъка в стратегията за възстановяване на бизнеса, която компанията следва, предаде АФП.
- Реклама -
Приходите за третото тримесечие са намалели с 3,8% до 9,46 милиарда долара. Печалбата е спаднала с 47% до 558,3 милиона долара, далеч под очакваните от пазарните анализатори 732 милиона долара, което се дължи на нараснали оперативни разходи.
„Въпреки че финансовите резултати за тримесечието все още не отразяват напълно постигнатия напредък, виждам ясни признаци от нашия бизнес в САЩ, че сме на прав път“, заяви главният изпълнителен директор Брайън Никол, който ръководи компанията от десет месеца, в разговор с анализатори.
Финансовият директор на Starbucks, Кати Смит, отбеляза, че компанията постига реални резултати. „Постигаме осезаем напредък в стратегията си ‘Обратно към Starbucks’“, каза тя в изявление. Смит уточни, че дължим данък е намалил печалбата на акция с 11 цента, като я е свел до 49 цента.
Сравнимите продажби в Северна Америка са намалели с 2%. В световен мащаб те са останали стабилни, като в Китай са се увеличили с 2% благодарение на по-високия брой транзакции в магазините, въпреки че средната стойност на поръчките на клиент е намаляла с 4%.
„Очевидно сме в началната фаза на нашето възстановяване в САЩ, но работата ни набира скорост на международния пазар“, посочи още Никол.
Той допълни, че компанията планира да пусне нови продукти, насочени към потреблението през целия ден, а не само в сутрешните часове, като това ще се случи през тази и следващата година.
Нигерийските власти осигуриха освобождаването на всички 130 отвлечени ученици, похитени от въоръжени мъже от католическо училище през ноември. Това съобщи говорител на президента в...
Американският сенатор Линдзи Греъм обвини „Хамас“ и „Хизбула“, че се превъоръжават, по време на посещение в Израел. Той заяви, че палестинската ислямистка групировка също...
Министерството на правосъдието на САЩ съобщи, че отново е публикувало 119 страници, обозначени като материали от заседания на голямото жури по делото срещу Гислейн...