Nike отчете ръст от 1% в приходите до 11,7 млрд. долара за първото тримесечие на фискалната 2026 г., надминавайки прогнозите на анализаторите, въпреки че печалбата ѝ спадна с 31% до 727 млн. долара.
- Реклама -
Ръководството на компанията посочи, че стратегическият план „Win Now“ (Спечели сега) вече дава резултати, а продажбите са нараснали във всички региони, с изключение на Китай.
„Окуражен съм от инерцията, която създадохме през тримесечието, но напредъкът няма да бъде линеен, тъй като различните аспекти на нашия бизнес се възстановяват в различно време“, заяви финансовият директор Матю Френд.
Въпреки положителния тренд, компанията повиши прогнозата за разходите от митата, наложени от администрацията на президента Доналд Тръмп – от 1 млрд. до 1,5 млрд. долара годишно, и предупреди за по-ниски маржове на печалба през следващото тримесечие.
Nike, която в последните години страдаше от натрупани стоки и слаби иновации, сега се опитва да възстанови връзките си с търговците на едро, ограничени в периода на стратегията за директни продажби.
Главният изпълнителен директор Елиът Хил, завърнал се начело на компанията през септември 2024 г., обяви засилване на промоционалните активности чрез основната марка Nike, както и чрез Jordan и Converse.
Анализаторът Нийл Сондърс от GlobalData Retail определи резултатите като „частична победа“:
„Като цяло смятаме, че Nike отбелязва напредък. Но има още много работа за вършене по отношение на пренастройването на марката на макро ниво и завоюването на позиции сред различните групи и сегменти от потребители“.
След публикуването на отчета акциите на Nike се повишиха с 3,6% в следборсовата търговия.
Nike отчете ръст от 1% в приходите до 11,7 млрд. долара за първото тримесечие на фискалната 2026 г., надминавайки прогнозите на анализаторите, въпреки че печалбата ѝ спадна с 31% до 727 млн. долара.
- Реклама -
Ръководството на компанията посочи, че стратегическият план „Win Now“ (Спечели сега) вече дава резултати, а продажбите са нараснали във всички региони, с изключение на Китай.
„Окуражен съм от инерцията, която създадохме през тримесечието, но напредъкът няма да бъде линеен, тъй като различните аспекти на нашия бизнес се възстановяват в различно време“, заяви финансовият директор Матю Френд.
Въпреки положителния тренд, компанията повиши прогнозата за разходите от митата, наложени от администрацията на президента Доналд Тръмп – от 1 млрд. до 1,5 млрд. долара годишно, и предупреди за по-ниски маржове на печалба през следващото тримесечие.
Nike, която в последните години страдаше от натрупани стоки и слаби иновации, сега се опитва да възстанови връзките си с търговците на едро, ограничени в периода на стратегията за директни продажби.
Главният изпълнителен директор Елиът Хил, завърнал се начело на компанията през септември 2024 г., обяви засилване на промоционалните активности чрез основната марка Nike, както и чрез Jordan и Converse.
Анализаторът Нийл Сондърс от GlobalData Retail определи резултатите като „частична победа“:
„Като цяло смятаме, че Nike отбелязва напредък. Но има още много работа за вършене по отношение на пренастройването на марката на макро ниво и завоюването на позиции сред различните групи и сегменти от потребители“.
След публикуването на отчета акциите на Nike се повишиха с 3,6% в следборсовата търговия.
Публикуването на нов пакет документи по делото „Джефри Епстийн“ отново постави Бил Клинтън под обществено и политическо напрежение, като администрацията на Доналд Тръмп използва...
Министерството на правосъдието на САЩ публикува в петък мащабен пакет от документи и снимков материал, свързан с покойния финансист и осъден педофил Джефри Епстийн....
Български гражданин е починал в център за задържане на имигранти в американския щат Мичиган. Информацията бе потвърдена късно снощи. 56-годишният мъж е бил открит...