Search Suggestions
      сряда, 12.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Netflix отвори тематичен атракционен център

          Стрийминг гигантът Netflix направи стъпка в света на развлеченията на живо, като отвори първия си тематичен атракционен център – Netflix House, съобщават ДПА и АПА.
          Обектът се намира в предградие на Филаделфия и предлага комбинация от ескейп стаи, мини голф, магазини, киносалон и ресторант – всички вдъхновени от оригиналните продукции на платформата.

          - Реклама -

          Всяко преживяване е пряко обвързано с популярен сериал или филм.
          Например ескейп стаите са базирани на аниме поредицата One Piece, а всяко мини голф игрище е посветено на различно заглавие – от „Бриджъртън“ до „Странни неща“.
          Най-голямото пространство е отделено на сериала „Уензди“, където феновете могат да се разходят из мрачен панаир с мини игри и пъзели, преминавайки през внимателно пресъздадената стая на Уензди Адамс в училището Nevermore Academy.

          Сред атракциите са и зони за виртуална реалност, позволяващи на посетителите с VR оборудване да се потопят в световете на хитовите продукции на Netflix.
          Главният маркетинг директор на компанията Мариан Лий подчертава, че платформата води постоянна битка за вниманието на публиката, а създаването на физически пространства за фенове е начин Netflix да се отличи от конкуренцията.

          Компанията вече планира още два подобни центъра в САЩ, като идеята е „Къщите на Netflix“ да служат като мост между екрана и реалността.
          Подобен модел отдавна се използва успешно от „Дисни“, чиито тематични паркове и круизи са донесли над 27 милиарда долара приходи и над 8 милиарда долара печалба само през първите девет месеца на фискалната година.

          За разлика от „Дисни“, Netflix започва в по-скромен мащаб – първата Netflix House заема два етажа от бивш универсален магазин в търговски център, а не цял самостоятелен парк.
          Компанията залага на индивидуални билети за различните атракции, вместо на общ вход.
          Цените варират – 15 долара за мини голф, 25 долара за VR преживявания и 39 долара за участие в ескейп стаите.

          Засега няма информация за международно разширяване на проекта, уточняват още ДПА и АПА, цитирани от БТА.

          Стрийминг гигантът Netflix направи стъпка в света на развлеченията на живо, като отвори първия си тематичен атракционен център – Netflix House, съобщават ДПА и АПА.
          Обектът се намира в предградие на Филаделфия и предлага комбинация от ескейп стаи, мини голф, магазини, киносалон и ресторант – всички вдъхновени от оригиналните продукции на платформата.

          - Реклама -

          Всяко преживяване е пряко обвързано с популярен сериал или филм.
          Например ескейп стаите са базирани на аниме поредицата One Piece, а всяко мини голф игрище е посветено на различно заглавие – от „Бриджъртън“ до „Странни неща“.
          Най-голямото пространство е отделено на сериала „Уензди“, където феновете могат да се разходят из мрачен панаир с мини игри и пъзели, преминавайки през внимателно пресъздадената стая на Уензди Адамс в училището Nevermore Academy.

          Сред атракциите са и зони за виртуална реалност, позволяващи на посетителите с VR оборудване да се потопят в световете на хитовите продукции на Netflix.
          Главният маркетинг директор на компанията Мариан Лий подчертава, че платформата води постоянна битка за вниманието на публиката, а създаването на физически пространства за фенове е начин Netflix да се отличи от конкуренцията.

          Компанията вече планира още два подобни центъра в САЩ, като идеята е „Къщите на Netflix“ да служат като мост между екрана и реалността.
          Подобен модел отдавна се използва успешно от „Дисни“, чиито тематични паркове и круизи са донесли над 27 милиарда долара приходи и над 8 милиарда долара печалба само през първите девет месеца на фискалната година.

          За разлика от „Дисни“, Netflix започва в по-скромен мащаб – първата Netflix House заема два етажа от бивш универсален магазин в търговски център, а не цял самостоятелен парк.
          Компанията залага на индивидуални билети за различните атракции, вместо на общ вход.
          Цените варират – 15 долара за мини голф, 25 долара за VR преживявания и 39 долара за участие в ескейп стаите.

          Засега няма информация за международно разширяване на проекта, уточняват още ДПА и АПА, цитирани от БТА.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ердоган: Открихме черната кутия на самолета, издирва се един от военните

          Черната кутия на турския военен самолет C-130, който се разби на грузинска територия по време на полет от Азербайджан към Турция, е намерена. Това...

          Първа версия: Турският С-130 вероятно се е разпаднал във въздуха

          Падналият вчера в Грузия турски военен самолет C-130 вероятно се е разпаднал във въздуха, а екипажът е опитал да подготви машината за аварийно кацане,...

          „Файненшъл Таймс“: „Лукойл“ може да бъде погълнат от друга санкционирана компания

          След като САЩ отказаха да одобрят продажбата на чуждестранните активи на „Лукойл“ на петролния търговец Gunvor, руската петролна компания се изправя пред сериозен риск...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions