Search Suggestions
      четвъртък, 03.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Пристанище Варна ще бъде дадено на концесия

          Пристанище Варна ще бъде дадено на концесия и това ще е възможност за инвестиции от стотици милиони, съобщи вицепремиерът Гроздан Караджов пред парламентарната Комисия по транспорта, цитиран от БНР:  „Най-доброто, което може да се случи за Пристанище Варна е това, което вече се случва на Пристанище Бургас. Констанца претърпя разцвет, Варна изостана. Неслучайно „Пътят на коприната“ ни заобиколи и мина през Констанца, не мина през Варна, въпреки че имаме директна ЖП линия до Дунав, който пък ни е най-бързата и евтина артерия към Западна и Северна Европа.

          - Реклама -


          За Пристанище Варна обаче няма откъде да се вземат пари, да бъдат инвестирани милиарди – единственият от източник е да дойдат от частни капитали, самите те да са свързани и с товародатели, и с оператори, които могат да докарат нови товари в Пристанище Варна“.


          От „Възраждане“ поискаха Министерството на транспорта да предостави справка за приходите и разходите на пристанище Варна за последните пет години. Депутатът Никола Димитров коментира: 


          „На мен ми прозвуча малко като от 90-те години – големите приватизации, когато се казваше –  дайте, ще го приватизираме, защото то ще донесе много приходи. Така приватизирахме и Български морски флот, така приватизирахме и корабостроителницата, която в момента не строи никакви кораби.


          И да – държавата е много длъжна на Варна, тъй като пристанището не се използва правилно. Заради държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.  Най-дълбоките корабни места се превърнаха в кръчми.  Там също се хвърляха едни пари за канал по-навътре, но просто лошото управление на пристанището не води и съответно до печалби“.

          Пристанище Варна ще бъде дадено на концесия и това ще е възможност за инвестиции от стотици милиони, съобщи вицепремиерът Гроздан Караджов пред парламентарната Комисия по транспорта, цитиран от БНР:  „Най-доброто, което може да се случи за Пристанище Варна е това, което вече се случва на Пристанище Бургас. Констанца претърпя разцвет, Варна изостана. Неслучайно „Пътят на коприната“ ни заобиколи и мина през Констанца, не мина през Варна, въпреки че имаме директна ЖП линия до Дунав, който пък ни е най-бързата и евтина артерия към Западна и Северна Европа.

          - Реклама -


          За Пристанище Варна обаче няма откъде да се вземат пари, да бъдат инвестирани милиарди – единственият от източник е да дойдат от частни капитали, самите те да са свързани и с товародатели, и с оператори, които могат да докарат нови товари в Пристанище Варна“.


          От „Възраждане“ поискаха Министерството на транспорта да предостави справка за приходите и разходите на пристанище Варна за последните пет години. Депутатът Никола Димитров коментира: 


          „На мен ми прозвуча малко като от 90-те години – големите приватизации, когато се казваше –  дайте, ще го приватизираме, защото то ще донесе много приходи. Така приватизирахме и Български морски флот, така приватизирахме и корабостроителницата, която в момента не строи никакви кораби.


          И да – държавата е много длъжна на Варна, тъй като пристанището не се използва правилно. Заради държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.  Най-дълбоките корабни места се превърнаха в кръчми.  Там също се хвърляха едни пари за канал по-навътре, но просто лошото управление на пристанището не води и съответно до печалби“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Йордан Младенов: Всяка една от партиите в правителството направи компромис, за да го има това управление

          "Всяка една от партиите в правителството направи компромис, за да го има това управление." Това каза кметът на Пещера Йордан Младенов, който беше гост в...

          Кирил Веселински: Борисов е единственият подготвен за еврото в България, помним кюлчетата и пачките

          "Борисов е единственият подготвен за еврото в България, помним кюлчетата и пачките. той отдавна е готов за еврозоната. Милиарди са изнесени в евро в...

          2 КОМЕНТАРА

          1. Зулуса да си озапти нищожеството! След БДЖ и пристанището ли? Престъпници раздават България! Спрете се, негодници!!!

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions