Search Suggestions
      неделя, 21.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Nike изненада с ръст в продажбите, въпреки натиска от митата в САЩ

          Nike отчете ръст от 1% в приходите до 11,7 млрд. долара за първото тримесечие на фискалната 2026 г., надминавайки прогнозите на анализаторите, въпреки че печалбата ѝ спадна с 31% до 727 млн. долара.

          - Реклама -

          Ръководството на компанията посочи, че стратегическият план „Win Now“ (Спечели сега) вече дава резултати, а продажбите са нараснали във всички региони, с изключение на Китай.

          Въпреки положителния тренд, компанията повиши прогнозата за разходите от митата, наложени от администрацията на президента Доналд Тръмп – от 1 млрд. до 1,5 млрд. долара годишно, и предупреди за по-ниски маржове на печалба през следващото тримесечие.

          Nike, която в последните години страдаше от натрупани стоки и слаби иновации, сега се опитва да възстанови връзките си с търговците на едро, ограничени в периода на стратегията за директни продажби.

          Главният изпълнителен директор Елиът Хил, завърнал се начело на компанията през септември 2024 г., обяви засилване на промоционалните активности чрез основната марка Nike, както и чрез Jordan и Converse.

          Анализаторът Нийл Сондърс от GlobalData Retail определи резултатите като „частична победа“:

          След публикуването на отчета акциите на Nike се повишиха с 3,6% в следборсовата търговия.

          Nike отчете ръст от 1% в приходите до 11,7 млрд. долара за първото тримесечие на фискалната 2026 г., надминавайки прогнозите на анализаторите, въпреки че печалбата ѝ спадна с 31% до 727 млн. долара.

          - Реклама -

          Ръководството на компанията посочи, че стратегическият план „Win Now“ (Спечели сега) вече дава резултати, а продажбите са нараснали във всички региони, с изключение на Китай.

          Въпреки положителния тренд, компанията повиши прогнозата за разходите от митата, наложени от администрацията на президента Доналд Тръмп – от 1 млрд. до 1,5 млрд. долара годишно, и предупреди за по-ниски маржове на печалба през следващото тримесечие.

          Nike, която в последните години страдаше от натрупани стоки и слаби иновации, сега се опитва да възстанови връзките си с търговците на едро, ограничени в периода на стратегията за директни продажби.

          Главният изпълнителен директор Елиът Хил, завърнал се начело на компанията през септември 2024 г., обяви засилване на промоционалните активности чрез основната марка Nike, както и чрез Jordan и Converse.

          Анализаторът Нийл Сондърс от GlobalData Retail определи резултатите като „частична победа“:

          След публикуването на отчета акциите на Nike се повишиха с 3,6% в следборсовата търговия.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Публикуване на нови документи поставя Бил Клинтън под натиск по делото „Епстийн“

          Публикуването на нов пакет документи по делото „Джефри Епстийн“ отново постави Бил Клинтън под обществено и политическо напрежение, като администрацията на Доналд Тръмп използва...

          Бил Клинтън, Тръмп и Майкъл Джексън изплуваха в новите разсекретени документи за Епстийн

          Министерството на правосъдието на САЩ публикува в петък мащабен пакет от документи и снимков материал, свързан с покойния финансист и осъден педофил Джефри Епстийн....

          Разследват смъртта на 56-годишен българин в имиграционен център в САЩ

          Български гражданин е починал в център за задържане на имигранти в американския щат Мичиган. Информацията бе потвърдена късно снощи. 56-годишният мъж е бил открит...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions