Коалиция ПП-ДБ е провела най-скъпата кампания на отминалите местни избори. Общият размер на финансирането е над 1 686 000 лева. След тях се нарежда ГЕРБ с над 1 377 000 лв. Това сочат данните от публикуваните от Сметната палата отчети на участниците във вота за кметове и общински съветници на 29 октомври 2023 година.
- Реклама -
1154 физически лица са дарили над 2 304 000 лв. за различните формации.
640 участници в изборите са изпълнили задължението си и са подали своите отчети, 8 не са, отчитат от Сметната палата.
ПП-ДБ и ГЕРБ отчитат най-скъпите кампании на проведените на 29 октомври местни избори. На ПП-ДБ това е струвало малко над 1 686 000 лв. Собствените средства са над 1 млн., близо 359 хил. лв. са дарения от физически лица, а почти 304 хил. лв. са дошли от самите кандидати. ПП-ДБ са похарчили и най-много за медийни услуги – 815 хил. лв. Те са и единствените, които са посочили, че са платили за социологически проучвания – 65 хил. лв.
ГЕРБ се нарежда на второ място по тези показатели с 1 377 000 лв. обща стойност на кампанията, като всички средства са дошли от държавната субсидия. Близо 680 хил. лв. са вложени за медийна реклама. Интересно е, че са платени 500 лв. за консултантски услуги.
Коалиция ПП-ДБ е провела най-скъпата кампания на отминалите местни избори. Общият размер на финансирането е над 1 686 000 лева. След тях се нарежда ГЕРБ с над 1 377 000 лв. Това сочат данните от публикуваните от Сметната палата отчети на участниците във вота за кметове и общински съветници на 29 октомври 2023 година.
- Реклама -
1154 физически лица са дарили над 2 304 000 лв. за различните формации.
640 участници в изборите са изпълнили задължението си и са подали своите отчети, 8 не са, отчитат от Сметната палата.
ПП-ДБ и ГЕРБ отчитат най-скъпите кампании на проведените на 29 октомври местни избори. На ПП-ДБ това е струвало малко над 1 686 000 лв. Собствените средства са над 1 млн., близо 359 хил. лв. са дарения от физически лица, а почти 304 хил. лв. са дошли от самите кандидати. ПП-ДБ са похарчили и най-много за медийни услуги – 815 хил. лв. Те са и единствените, които са посочили, че са платили за социологически проучвания – 65 хил. лв.
ГЕРБ се нарежда на второ място по тези показатели с 1 377 000 лв. обща стойност на кампанията, като всички средства са дошли от държавната субсидия. Близо 680 хил. лв. са вложени за медийна реклама. Интересно е, че са платени 500 лв. за консултантски услуги.