София 3 °C София 3°C - ясно небе Велико Търново -2 °C Велико Търново -2°C - ясно небе Пловдив -1 °C Пловдив -1°C - мараня Варна 2 °C Варна 2°C - ясно небе Бургас 3 °C Бургас 3°C - предимно облачно

МНЕНИЯТА НА ПИЛОТИТЕ ЗА ЕТАПИТЕ

ЕТО КАКВО КАЗАХА УЧАСТНИЦИТЕ В РАЛИ БЪЛГАРИЯ

9 годиниМоторни 7 Телевизия Евроком

Утре започва 46-тото издание на рали "България", което е кръг с коефициент 4 от Европейския рали трофей и кръг от националния рали шампионат.

Днес е вторият ден от опознаването на отсечките.

Утре е техническият преглед на заявените екипажи, а в 19,30 ч. и официалният старт на състезанието в Самоков.

Някои от фаворитите за челните позиции в рали „България” споделиха мнението си за етапите, по които ще се състезават в събота и неделя.

Мурат Бостанджъ, Ford Fiesta R5

„Честно казано, приятно съм изненадан от етапите. Казаха ми, че пътищата са доста разбити, но всъщност асфалтът се оказа добър, много по-добър от много турски асфалтови етапи. Има обаче места, където е много хлъзгаво и там трябва много да се внимава. Етапите са интересни, някои са доста трудни и според мен, не са толкова бързи, колкото очаквахме.”

 Рашид Ал Кетби, Ford Fiesta R5

„За сезон 2015 целта ни е да спечелим първото място в Европейския рали трофей (ERT), така че за нас рали „България” е много важен старт. Вече записахме две участия в ERT в Румъния от началото на сезона и се надявам, че тук ще вземем максимално много точки. Асфалтовите отсечки не са силната ми страна, имам много богат опит на макадам, но етапите в България ми харесват, интересни са, но и доста хлъзгави, което може да поднесе неприятни изненади.”

Георги Василев, Mitsubishi Lancer Evo IX

„Още е рано да правим сметки за това докъде ще стигнем в ERT през този сезон. Първо ще видим какво ще постигнем на рали „България”, а след това и в домашното ни рали „Сливен”. Отсечките са добре подготвени, по-добре от миналата година, организаторите са се постарали.”

 Калин Бенчев, Subaru Impreza

„За нас рали „България” е едно голямо изпитание, тъй като стартираме с на практика напълно нов автомобил – вече разполагаме с повече мощност – 380 конски сили, 6-степенна секвенциална скоростна кутия, ново окачване, електронно управление на диференциалите, нови спирачки, нова електроника, която управлява работата на мотора. Работихме денонощно по колата и ще я тестваме по време на шейкдауна. Етапите ми харесват, има някои бързи места, но след първите минавания явно ще трябва да коригирам записките си, тъй като тепърва ще разкриваме истинските възможности на новата ни кола.”