Search Suggestions
      четвъртък, 06.03.25
      Search Suggestions

          Четвърти бойкот на големите вериги – ще удари ли бизнеса или отново ще покачи оборотите?

          Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес.

          - Реклама -

          Миналият четвъртък организираният трети бойкот срещу големите търговски вериги не само че не доведе до загуби за магазините, а напротив – увеличи техните обороти с над два милиона лева, сочат данните на Националната агенция за приходите (НАП).

          Според официалната информация, в деня на бойкота в касите на магазините са влезли 27,4 милиона лева, докато ден по-рано оборотите са били 25,3 милиона лева.

          Това е първият случай, при който вместо очаквани загуби, търговските вериги генерират по-високи приходи в резултат на обявените протестни действия, съобщава Българската национална телевизия (БНТ).

          При втория бойкот, проведен седмица по-рано, магазините отчетоха загуби от 1,1 милиона лева.

          По време на първата протестна акция разликата в оборотите беше 7,9 милиона лева по-малко спрямо предходните дни.

          Тези данни поставят под въпрос ефективността на бойкота и провокират дебат за това дали подобни инициативи наистина влияят негативно на големите търговски вериги или по-скоро мотивират потребителите да пазаруват повече преди и след бойкотния ден.

          Организаторите отново призовават да не се пазарува и да не се плаща с банкови карти.

          Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес.

          - Реклама -

          Миналият четвъртък организираният трети бойкот срещу големите търговски вериги не само че не доведе до загуби за магазините, а напротив – увеличи техните обороти с над два милиона лева, сочат данните на Националната агенция за приходите (НАП).

          Според официалната информация, в деня на бойкота в касите на магазините са влезли 27,4 милиона лева, докато ден по-рано оборотите са били 25,3 милиона лева.

          Това е първият случай, при който вместо очаквани загуби, търговските вериги генерират по-високи приходи в резултат на обявените протестни действия, съобщава Българската национална телевизия (БНТ).

          При втория бойкот, проведен седмица по-рано, магазините отчетоха загуби от 1,1 милиона лева.

          По време на първата протестна акция разликата в оборотите беше 7,9 милиона лева по-малко спрямо предходните дни.

          Тези данни поставят под въпрос ефективността на бойкота и провокират дебат за това дали подобни инициативи наистина влияят негативно на големите търговски вериги или по-скоро мотивират потребителите да пазаруват повече преди и след бойкотния ден.

          Организаторите отново призовават да не се пазарува и да не се плаща с банкови карти.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ
          - Реклама -

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          Search Suggestions
              Search Suggestions