Пристанище Варна ще бъде дадено на концесия и това ще е възможност за инвестиции от стотици милиони, съобщи вицепремиерът Гроздан Караджов пред парламентарната Комисия по транспорта, цитиран от БНР: „Най-доброто, което може да се случи за Пристанище Варна е това, което вече се случва на Пристанище Бургас. Констанца претърпя разцвет, Варна изостана. Неслучайно „Пътят на коприната“ ни заобиколи и мина през Констанца, не мина през Варна, въпреки че имаме директна ЖП линия до Дунав, който пък ни е най-бързата и евтина артерия към Западна и Северна Европа.
- Реклама -
За Пристанище Варна обаче няма откъде да се вземат пари, да бъдат инвестирани милиарди – единственият от източник е да дойдат от частни капитали, самите те да са свързани и с товародатели, и с оператори, които могат да докарат нови товари в Пристанище Варна“.
От „Възраждане“ поискаха Министерството на транспорта да предостави справка за приходите и разходите на пристанище Варна за последните пет години. Депутатът Никола Димитров коментира:
„На мен ми прозвуча малко като от 90-те години – големите приватизации, когато се казваше – дайте, ще го приватизираме, защото то ще донесе много приходи. Така приватизирахме и Български морски флот, така приватизирахме и корабостроителницата, която в момента не строи никакви кораби.
И да – държавата е много длъжна на Варна, тъй като пристанището не се използва правилно. Заради държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“. Най-дълбоките корабни места се превърнаха в кръчми. Там също се хвърляха едни пари за канал по-навътре, но просто лошото управление на пристанището не води и съответно до печалби“.
Пристанище Варна ще бъде дадено на концесия и това ще е възможност за инвестиции от стотици милиони, съобщи вицепремиерът Гроздан Караджов пред парламентарната Комисия по транспорта, цитиран от БНР: „Най-доброто, което може да се случи за Пристанище Варна е това, което вече се случва на Пристанище Бургас. Констанца претърпя разцвет, Варна изостана. Неслучайно „Пътят на коприната“ ни заобиколи и мина през Констанца, не мина през Варна, въпреки че имаме директна ЖП линия до Дунав, който пък ни е най-бързата и евтина артерия към Западна и Северна Европа.
- Реклама -
За Пристанище Варна обаче няма откъде да се вземат пари, да бъдат инвестирани милиарди – единственият от източник е да дойдат от частни капитали, самите те да са свързани и с товародатели, и с оператори, които могат да докарат нови товари в Пристанище Варна“.
От „Възраждане“ поискаха Министерството на транспорта да предостави справка за приходите и разходите на пристанище Варна за последните пет години. Депутатът Никола Димитров коментира:
„На мен ми прозвуча малко като от 90-те години – големите приватизации, когато се казваше – дайте, ще го приватизираме, защото то ще донесе много приходи. Така приватизирахме и Български морски флот, така приватизирахме и корабостроителницата, която в момента не строи никакви кораби.
И да – държавата е много длъжна на Варна, тъй като пристанището не се използва правилно. Заради държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“. Най-дълбоките корабни места се превърнаха в кръчми. Там също се хвърляха едни пари за канал по-навътре, но просто лошото управление на пристанището не води и съответно до печалби“.
Зулуса да си озапти нищожеството! След БДЖ и пристанището ли? Престъпници раздават България! Спрете се, негодници!!!
I’ll be sharing this with a few friends.