Search Suggestions
      събота, 12.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Тениски Nike, хендмейд изделия и техника са най-купуваните подаръци тази Коледа

          Коледните празници вече са зад гърба. И макар ни предстоят още пиршества във върволицата от именни дни през новата година, време е да направим кратка равносметка за това колко похарчихме по време на подготовката за Рождество Христово. Според проучване най-често срещаните подаръци в кошницата на българския потребител са хендмейд изделията. Те са следвани от спортни стоки, като при тях преобладава марката Nike и най-интересното е, че сме избирали всякакви продукти, включително и летни. Любопитно е, че българите са подарявали нетрадиционни за сезона артикули като мъжки спортни тениски Nike, летни шапки и дамски клинове за тичане. Причината според анализаторите е не толкова наличието на промоция на продукти извън актуалната линия на марката, а все по-осезаемият интерес към активния начин на живот.

          - Реклама -

          Освен тениски Nike, в потребителската кошница на българите тази година присъстват доста убедително и персонализираните подаръци. Немалко сред нас са подарявали хендмейд изделия. Тук играе роля популярността на коледните базари, които въпреки ограниченията бележат завидни резултати в няколко български града. Според проучванията нашенци са избирали хендмейд подаръци на ниска цена, но в изобилие. Идеята им е била да се сместят в ограничен бюджет, но въпреки това да зарадват максимално повече близки с малки, но символични изненади. Ръчната изработка, между другото, у нас все по-често се избира за идея за оригинален подарък. Нашенци споделят, че мейнстрийм изненадите вече са отживелица и хората се радват повече на уникалната изработка и на уникалната визия, отколкото да стойността на продукта или неговото предназначение. Символичните подаръци с кауза са особено популярни по Коледа. Те често са избирани за дребни изненади за колегите и служителите в офиса. Има и, макар и малък, процент от българи, които пък предпочитат лично да изработят – макар и аматьорски – подаръци за близките под формата на хендмейд коледна украса.

          Техниката е следващият най-често избиран подарък у нас за Коледа. Тя преобладава в графа „луксозни изненади“ и се предпочита от заможните българи. Сериозно се вижда и тенденцията сред тях да избират „умни подаръци“, тоест джаджи от ново поколение. Най-често такива изненади са поднасяни на членове на семейството. Сред традиционните стоки от сектор техника за подарък топ идеи си остават уредите от изминалите години – телевизори, конзоли, уреди за готвене, както и уреди за лична хигиена като електрически четки, стилизиращи продукти за коса (сешоари, преси и маши) и други.

          Специалистите са на мнение, че въпреки наличната инфлация и поскъпването на цените на редица продукти от първа необходимост, главно храна, по празниците, средностатистически българинът е похарчил приблизително същата сума за подаръци, която я похарчил миналата година. Разликата идва отново в количеството на закупените продукти, което се повишава за сметка на тенденцията да се купуват скъпи и луксозни подаръци.

          А ето и още статистики. Над 80% от българите са прекарали Коледа в собствените си жилища или поне в същото населено място. Според направените проучвания едва 1% е пътувал в чужбина за празниците, като разбира се, причината за това са въведените Ковид-19 ограничения и затворените граници в редица страни. По данни над 70% от българите са избрали да спазят традициите по време на коледните празници, а 10% са заявили, че на трапезата на Бъдни Вечер са сервирали и ястия, съдържащи месо и млечни продукти. По отношение на емоционалната част на празника, за 60% от анкетираните българи по-важно е да прекарат времето около Коледа с близките си, отколкото да празнуват на изискани и луксозни, а дори и екзотични места. И тук причината се корени в Ковид-19 пандемията, която ограничи ежедневните ни контакти, включително и с най-близките през последните две години.

          По-различно стоят нещата с Новогодишната нощ. Според независими проучвания на 31 декември около 40% от българите предпочитат да празнуват извън дома си. Най-често те избират варианта за събирания с приятели, отколкото със семейството. Доста нашумяло е и вариантът с двудневните пътувания с нощувка и новогодишна трапеза, но отново в рамките на страната. Българите, които смятат да си останат у дома и да пропуснат шумните веселия, са едва 7%. Голям обаче е броят на нашенци, заявил, че тази година не смята да използва никаква пиротехника в новогодишната нощ. Напомняме, че в редица български градове на административно местно ниво имаше кампании за забрана на използване на пиратки и фойерверки. В някои градове наличните средства за пиротехника на централните площади дори бяха дарени за благотворителна кауза.

          Източник: Lotus Sport

          Коледните празници вече са зад гърба. И макар ни предстоят още пиршества във върволицата от именни дни през новата година, време е да направим кратка равносметка за това колко похарчихме по време на подготовката за Рождество Христово. Според проучване най-често срещаните подаръци в кошницата на българския потребител са хендмейд изделията. Те са следвани от спортни стоки, като при тях преобладава марката Nike и най-интересното е, че сме избирали всякакви продукти, включително и летни. Любопитно е, че българите са подарявали нетрадиционни за сезона артикули като мъжки спортни тениски Nike, летни шапки и дамски клинове за тичане. Причината според анализаторите е не толкова наличието на промоция на продукти извън актуалната линия на марката, а все по-осезаемият интерес към активния начин на живот.

          - Реклама -

          Освен тениски Nike, в потребителската кошница на българите тази година присъстват доста убедително и персонализираните подаръци. Немалко сред нас са подарявали хендмейд изделия. Тук играе роля популярността на коледните базари, които въпреки ограниченията бележат завидни резултати в няколко български града. Според проучванията нашенци са избирали хендмейд подаръци на ниска цена, но в изобилие. Идеята им е била да се сместят в ограничен бюджет, но въпреки това да зарадват максимално повече близки с малки, но символични изненади. Ръчната изработка, между другото, у нас все по-често се избира за идея за оригинален подарък. Нашенци споделят, че мейнстрийм изненадите вече са отживелица и хората се радват повече на уникалната изработка и на уникалната визия, отколкото да стойността на продукта или неговото предназначение. Символичните подаръци с кауза са особено популярни по Коледа. Те често са избирани за дребни изненади за колегите и служителите в офиса. Има и, макар и малък, процент от българи, които пък предпочитат лично да изработят – макар и аматьорски – подаръци за близките под формата на хендмейд коледна украса.

          Техниката е следващият най-често избиран подарък у нас за Коледа. Тя преобладава в графа „луксозни изненади“ и се предпочита от заможните българи. Сериозно се вижда и тенденцията сред тях да избират „умни подаръци“, тоест джаджи от ново поколение. Най-често такива изненади са поднасяни на членове на семейството. Сред традиционните стоки от сектор техника за подарък топ идеи си остават уредите от изминалите години – телевизори, конзоли, уреди за готвене, както и уреди за лична хигиена като електрически четки, стилизиращи продукти за коса (сешоари, преси и маши) и други.

          Специалистите са на мнение, че въпреки наличната инфлация и поскъпването на цените на редица продукти от първа необходимост, главно храна, по празниците, средностатистически българинът е похарчил приблизително същата сума за подаръци, която я похарчил миналата година. Разликата идва отново в количеството на закупените продукти, което се повишава за сметка на тенденцията да се купуват скъпи и луксозни подаръци.

          А ето и още статистики. Над 80% от българите са прекарали Коледа в собствените си жилища или поне в същото населено място. Според направените проучвания едва 1% е пътувал в чужбина за празниците, като разбира се, причината за това са въведените Ковид-19 ограничения и затворените граници в редица страни. По данни над 70% от българите са избрали да спазят традициите по време на коледните празници, а 10% са заявили, че на трапезата на Бъдни Вечер са сервирали и ястия, съдържащи месо и млечни продукти. По отношение на емоционалната част на празника, за 60% от анкетираните българи по-важно е да прекарат времето около Коледа с близките си, отколкото да празнуват на изискани и луксозни, а дори и екзотични места. И тук причината се корени в Ковид-19 пандемията, която ограничи ежедневните ни контакти, включително и с най-близките през последните две години.

          По-различно стоят нещата с Новогодишната нощ. Според независими проучвания на 31 декември около 40% от българите предпочитат да празнуват извън дома си. Най-често те избират варианта за събирания с приятели, отколкото със семейството. Доста нашумяло е и вариантът с двудневните пътувания с нощувка и новогодишна трапеза, но отново в рамките на страната. Българите, които смятат да си останат у дома и да пропуснат шумните веселия, са едва 7%. Голям обаче е броят на нашенци, заявил, че тази година не смята да използва никаква пиротехника в новогодишната нощ. Напомняме, че в редица български градове на административно местно ниво имаше кампании за забрана на използване на пиратки и фойерверки. В някои градове наличните средства за пиротехника на централните площади дори бяха дарени за благотворителна кауза.

          Източник: Lotus Sport

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Леонардо ди Каприо се отказа от характерния си камуфлаж на Уимбълдън

          Леонардо ди Каприо рядко изоставя навика си да се прикрива, но този път направи изключение по време на престижния тенис турнир в Лондон, предаде...

          Армани се завръща през септември

          Основателят на известната италианска модна къща Джорджо Армани обяви, че ще се завърне на модния подиум през септември, след като здравословен проблем го принуди...

          Джъстин Бийбър изненада феновете си с нов албум

          Джъстин Бийбър зарадва почитателите си с неочаквана премиера на своя седми студиен албум, озаглавен Swag, съобщи Асошиейтед прес. Изненадващото издание дойде само часове след...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions